quick time+i tunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen coolen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
hallo ik heb een probleem met quicktime want er zit een oudere versie van dit programma op mijn computter. nu wilde ik een nieuwere versie downloaden omdat de oude het niet meer deed.

nu kan ik de oude versie niet meer verwijderen als ik quick time probeer te verwijderen geeft hij aan: onherstelbare fout bij instalatie.

als ik het vervolgens probeer te deinstaleren geeft hij aan: Buffer overrun detected!
a buffer overrun has been detected which has corrupted the internal state. the program's cannot safely continue execution and must now be terminated.

wat moet ik nu doen als ik toch een nieuwe versie van quicktime en daarbij itunes wil instaleren.

Hoi,

Voor het verwijderen van het programma kan je nog het volgende proberen:
- In de installatie map (waarschijnlijk ergens in C:\Program Files\) handmatig het uninstall.exe bestand zoeken, en aanklikken. Het kan een iets andere naam hebben.
- Het programma proberen te verwijderen met CCleaner. Installeer het en ga naar Gereedschappen > Deïnstalleer programma's.
- De installatie CD er opnieuw indoen en kijken of er een wizard start, waarin je voor "Uninstall" kunt kiezen.

Hierna kan je nog proberen het programma te deinstalleren in de veilige modus (tijdens het opstarten voor het windows scherm op F8 of DEL drukken, tot een DOS-scherm opkomt. Dan voor veilige modus kiezen).

Je kunt ook gewoon de nieuwste versie downloaden, en kijken of de setup aangeeft of er een oude versie overschreven moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan