Quick Time

Status
Niet open voor verdere reacties.

haagen47

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2005
hoe verwijder ik het logo onder in de balk van Quick Time Web site?Weet niet hoe ik er aan kom.Zal in t verleden wel geinstalleerd zijn?:rolleyes:

Klik met je Rechtermuisknop op het teken en daarna op ''player preferences'' (dit kan ook ''player voorkeuren'' zijn). Ga nu naar ''browser-plugin'' in het scherm dat je krijgt. Daar staat de onderste regel waarschijnlijk aangeivnkt. Even uivinken en klaar.

Succes.

Als dit niet de oplossing is kan je dan even een schreenshot van het teken maken?

wat is een schreenshot(ben een leek):o maar alles wat je opnoemt is niet vet gedrukt alleen quicktime website,open favorites,open recent en exit.

Ga naar Start > Instellingen > Configuratiescherm en dubbelklik op QuickTime.
Er opent dan een venstertje zoals je in de bijlage bij dit bericht ziet.
Kies in het bovenste vak Browser Plug-in en haal het vinkje bij de onderste optie weg.

Guus.

Laatst bewerkt:
het is een grijze ronde Q en in configuratie staat hij er niet bij en uit de software heb ik hem al eens verwijderd,het enige wat over is, is dat logotje onder in m,n balk.niet weg te krijgen!

Ga dan naar Start > Uitvoeren, typ msconfig en klik op OK.
Op het tabblad Opstarten vind je een lijst met allerlei items die worden opgestart als je de computer inschakelt.
Eén daarvan is Qttask. Haal daarbij het vinkje weg en start opnieuw op.

Guus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan