Quickfix Chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Kan iemand mij vertellen wat ik hiermee meer kan doen en wat de voordelen hiervan zijn. Ik heb de hele overeenkomst door gelezen, maar daar staat niets in wat je hiermee kunt. Alleen dat Chello tot alles gevrijwaard is. Als je chello belt zeggen ze je dat je zo naar quickfix kunt ook als je internet eruit ligt. Heeft iemand hier al mee gewerkt. Je bent volgens mij aan handen en voeten gebonden met die overeenkomst of valt dat in de praktijk wel mee.

http://www.chello.nl/Support/
 
QuickFix is vooral om te zien of je internet-verbinding nog goed werkt.
 
Daarom zoek ik iemand die hier ervaring mee heeft en het ook gebruikt.
 
Volgens mij heb ik het wel eens geinstalleerd, maar aangezien het er nu niet meer op staat zal het wel niet bevallen zijn :p

Nee, volgens mij kan je bepaalde instellingen van je NIC enzo herstellen. Dus als je het nu installeert terwijl je verbinding werkt en je prutst wat met instellingen e.d. kan je met quickfix het boeltje weer in oude staat herstellen. Helpt natuurlijk geen bal bij storingen..

Je kan zelf ook wel zien of je verbinding plat ligt door even naar het modem te lopen en te kijken of het lampje "online" brand.

Of naar http://192.168.100.1 (Volgens mij) gaan. (Motorola modems).
 
Ik heb Quickfix geinstalleerd gehad maar ook weer verwijderd. Het programma had in mijn geval geen nut. Het maakt een kopie van de instellingen van Outlook, Iexplore en je netwerk. Nu is outlook niet noozakelijk bij mij want die instellingen ken ik uit mijn hoofd. Wat Iexplore betreft, zou niet weten welke instelling ik daarvan wil bewaren want bv favorieten doet Quickfix nikt mee. Mijn netwerk, tja, zie daar ook geen voordeel in. Wel staat Quickfix in het rijtje wat met de pc mee opstart en dat kost weer opstarttijd. Kortom, je hebt er naar mijn idee niets aan en je snelheid meten kan ook met Nuria of via de website van chello.

Kijk ook eens op www.chelloo.com leuk forum met downloads specifiek voor chello
 
Iedereen bedankt voor zijn antwoord, dan hoef ik het ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan