Quicknet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Iemand ervaring met deze provider? Heb op het moment @Home (duur..) wil wel eens uitproberen met een ADSL-er.
Quicknet werd onlangs wel door Consumentenbond aanbevolen.

J:8-0:

ik heb al van af het begin quicknet ,prima service en perfect internet en tv en radio en telefoon,echt aan te bevelen.:D

Ah, dit klinkt goed.

Nu woon ik zelf in dit prachtige Brabant
:D . Maakt niet uit?

Heb zelf interesse voor dit pakket. Doe geen spellen, download wel eens software.

Het voordelige gezinspakket.

€ 17,95 per maand.
Na 3 maanden € 26,- per maand.

Downloaden 1024 tot 5120 kbps
Uploaden 512 1024 kbps

Heb op dit moment
deze abo bij @Home
Down tot 5000 kbit/s - Up tot 750 kbit/s* € 47,95 p.m.

Zelfde snelheid bij 26 eu bij Quicknet lijkt me zo, verschil van 20 eu!

Laatst bewerkt:
Bertus,

Quicknet is de ADSL-afdeling van Multikabel ;)

Ik heb zelf dan ook Multikabel, perfecte aanbieder. Ik heb dus ook de kabelvariant. De service is goed te noemen, en ik dacht tenminste dat dezelfde service-organisatie ook achter het ADSL-product zit.

Zou de vraag niet gesteld hebben als ik de postcodecheck niet had gedaan. Dus ook hier in deze uithoek :8-0: kan ik quicknetten.

Zit in zuid-oost brabant en heb quicknet large abonnement sinds begin dit jaar. Geen klagen, al 2 keer snelheidsverdubbeling gehad zonder prijsverhoging.
Ook goed te spreken over de helpdesk.
Word zelfs vanhen uit achteraf nog gecheckt of probleem naar behoren is opgelost.

Vertrouw alleen niet blind op de postcodecheck. Als ik die nu uitvoer op mijn postcode krijg ik de melding
"Helaas is uw aansluiting niet geschikt voor Quicknet ADSL" en dat terwijl ik al op quicknet zit en de centrale hier ongeveer 400 m vanaf staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan