Quickpar Error: "Verify Failed"

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJESSEE

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2012
Hallo,

Ik kan sinds gisteren mijn binnengehaalde bestanden niet meer repareren, tenminste de bestanden die groter zijn dan zo'n 4Gb. Ik heb al veel 'gegoogled' naar dit probleem, en het lijkt veelal aan het geheugen te liggen. Nu heb ik naar aanleiding van zo'n reactie mijn geheugen getest met Memtest86+ maar heb deze tests zonder errors doorlopen. Nu vraag ik me af of het wel aan het geheugen ligt? Ik had namelijk ook nog een oude post om mijn computer staan die ik een week geleden had binnengehaald, met een grootte van zo'n 4.5GB, en deze werd wel gewoon gerepareerd. Het zijn dus echt de posts sinds gister ongeveer die niet meer worden gerepareerd. Is het mogelijk dat het probleem ligt bij de nieuwsserver? Of wellicht aan mijn harde schijf? Of ligt het misschien toch gewoon aan het geheugen?

Alvast bedankt.

Mvg. Jesse

Is die harde schijf wel NTFS geformatteerd? Op FAT32 kun je inderdaad geen grotere bestanden aan dan 4 GB.

Ja, is NTFS geformatteerd. Het probleem doet zich ook pas sinds gister voor. Ik was eerst wel gewoon in staat om bestanden groter dan zo'n 4GB te repareren.

Welkom JJESSEE bij Helpmij.nl :) Hoe is het er mee? Werk het nog steeds niet? Wat heb je eventueel aangepast voordat het fout ging? Kun je de computer terugzetten naar een herstelpunt toen het nog wel goed werkte?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan