quickpar icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiddle

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2008
Hallo

Ik heb quickpar geinstalleerd.

Nu het volgende ik heb een vreemde quickpar icoon een soort papiertje met daarin het icoon als ik die aanklik dan wil die het programma opnieuw installeren. Ik heb dus niet het normale quickpar icoon wie weet hoe dit kan.
Ik kan dus niet repareren. Misschien heb ik wel een instelling verkeerd staan. winrar heb ik ook geinstalleerd.

ik hoor het wel

Hallo

Ik heb quickpar geinstalleerd.

Nu het volgende ik heb een vreemde quickpar icoon een soort papiertje met daarin het icoon als ik die aanklik dan wil die het programma opnieuw installeren. Ik heb dus niet het normale quickpar icoon wie weet hoe dit kan.
Ik kan dus niet repareren. Misschien heb ik wel een instelling verkeerd staan. winrar heb ik ook geinstalleerd.

ik hoor het wel

Hallo,

Misschien moet je Quickpar er een keer afgooien en dan opnieuw installeren? Ik heb dit probleem nog nooit gehad, maar het kan helpen.

VG Rens

Even wat anders als dat mag?

Waar gebruik jij quickpar voor? Voor je downloads van nieuwsgroepen?

Soms de setup naar je bureaublad gedownload en tijdens de installatie geen snelkoppeling op je bureaublad laten maken? Quickpar ook vanuit start> programma's laten opstarten? kreeg je dan ook opnieuw de installatie?

Soms de setup naar je bureaublad gedownload en tijdens de installatie geen snelkoppeling op je bureaublad laten maken? Quickpar ook vanuit start> programma's laten opstarten? kreeg je dan ook opnieuw de installatie?

zodra ik op het icoon druk gaat ie vragen wil je ook installeren
Heb geen setup op bureaublad

Ja dat klopt omze te repareren

Dan heb ik een tip voor je.
Overweeg eens om de nieuwste Grabit te gaan gebruiken. Deze haalt de bestanden voor je binnen, pakt ze uit en repareert ze in no time. Sneller en veel gemakkelijker dus

Ik heb geen gedoe meer met Winrar en Quickpar en Grabit doet alles voor me en nog snel ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan