QuickPar

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokbier

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Kan QuickPar niet downloaden of opslaan, klik op downloaden maar kan het nergens vinden.
wat doe ik niet goed?:o
Gr.b okbier

Welkom op Helpmij.:)

Kies je wel voor opslaan (als) en dan de locatie waar het opgeslagen moet worden?

zal ik uitproberen :D
nieuws volgt
bedankt voor de snelle reactie
Gr. Bokbier:D

en via deze link

-> klik <-

:ohet gaat niet goed , ik klik de link aan nederlands en kies opslaan als ..... wat er dan in het scherm komt als voorstel. slaat het op in mijn map downloads en daar staat dan de site van quickpar als ik daar op klik kom ik weer bij de desbetreffende downloads .
ik begrijp er niets van ,sorry:shocked:
wat doe ik fout?
Gr.
Bokbier

Lijkt wel of je een snelkoppeling gemaakt hebt. Klik eens met rechts op quickpar dan eigenschappen. Maak daar eens een screenshot van.

Kijk eens onderin het venster, daar is een knop "blokkering opheffen" kijk eens of dat helpt. Kennelijk is het een HTM bestand geworden.

eigenschappen 2.jpg

eigenshap3.jpg

heb de blokkering opgeheven maar kom niet verder hij blijft het alshtml opslaan,
word er een beetje wanhopig van.:confused:
Gr.Bokbier

Ga eens in verkenner naar;
Organiseren > map en zoekopties > Weergave > vinkje weghalen bij "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen".

Als het goed is zie je dan .htm achter het bestandje staan. Maak daarvan .exe en geef oke op de melding die je krijgt. Kijk hierna of deze wel wil werken.

Windowstoets+E of gewoon naar "Deze computer" gaan.

eigenschappen.jpg

eigenschappen 2.jpg

document.jpg

Heb verkenner gevonden en alles vericht zoals geschreven , maar het resultaat is als op de voorbeelden

Vreemd geval. Ik kan namelijk ook niet van de links naar quickpar downloaden, krijg net als jij een HTM bestand. Zat al op mijn pc te kijken of ik het installatie bestand nog had, maar helaas die heb ik al weggegooid. heb even op FTD gekeken en daar kon ik hem wel downloaden/vinden.

Ik heb deze even naar mijn Helpmij ruimte ge-upload:
*knip* link verwijderd, bestand is binnen.
Bestand opslaan en dan met bijvoorbeeld Winrar uitpakken. Je hebt dan de installatie bestand van Quickpar.:)

Graag even laten weten, dat je hem binnen hebt.

Laatst bewerkt:
Graag gedaan.

Dit werkt wel neem ik aan? Zo ja, dan even de status van de vraag op "Opgelost" zetten rechts onder op de pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan