quicktime task verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

korenbloem

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
hallo allemaal
ik zit met een probleem doordat ik iets doms gedaan heb.
ik heb de quicktime task verwijderd.
wie kan mij helpen of tips geven om dit weer terug te krijgen.

groeten korenbloem

Wat heb je precies verwijderd? Het bestand zelf of de qttask.exe uit de opstartitems?

wat bedoel precies met Quick time task?? en waar heb je die verwijderd?

ja hij is helmaal van de computer af,via msconfig gekeken maar staat er niet meer bij

ik had de pc laten zoeken naar quicktime en heb alles verwijderd wat hij weergaf,ik dacht dat het een soort van mediaplayer was maar het bleek iets anders te zijn,de spybot gaf het nog aan en de vraag of ik zeker wist of ik deze reg.sleutel wou verwijderen,daar heb ik ja op geklikt

ik zou het graag weer willen installeren,maar waar vind ik de software hiervan?

Welkom bij Helpmij.nl

En als het wel lukt, zou je het dan willen melden en de vraag rechtsonder op opgelost zetten? :thumb:

hier was ik weer,ik voel me echt een dom gansje nu
is dat programma van quicktime hetzelfde als de qttask.exe? want ik zie dat die quick time van apple is en toch met muziek te maken heeft,er is hier wel ooit een i-pod geweest maar nu niet meer.mijn pc verder niks met apple te maken, qttask.exe heeft toch met het opstarten te maken?

ik heb het alternatief gedownload enzo. dus eigenlijk had ik alleen een player verwijderd?maar waarom gaf de spybot aan dat het een belangrijke reg sleutel is?ik ga even verder stoeien met de pc,kijken of alles normaal werkt na het opnieuw opstarten en als het goed gaat dan kom ik nog terug om het te melden en bij opgelost te zetten.
alvast hartstikke bedankt mumzel en koenizz
en mocht ik niet meer terug komen dan heb ik toch iets gigantisch fout gedaan
doeiiiiiiiii

ben er weer en de pc startte zonder problemen op pffff pak van mijn hart,
nogmaals hartstikke bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan