Quicktime ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdmw

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Berichten
54
Als ik een filmpje opstart (mov) met quicktime dan krijkg ik de melding dat er geen geschikt medium in het station zit. Hij verwijst dan naar mijn harddisk. Als ik telkens op annuleren druk dan komt hij met harddisk1, 2 3 en 4 op de proppen terwijl er maar 2 inzitten. De melding is "Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium \device\harddisk2\dr4. Telkens als ik annuleer veranderd het nummer harddisk en het nummer achter dr. Doe ik het snel achter elkaar en lang genoeg dan komt de film eraan en loopt hij goed. Het maakt niet uit of ik van compact flash lees op de harddisk. Windows media player werkt met andere bestanden wel goed. Ik werk onder XP. Wie weet raad
 
Heb je al geprobeerd de QuickTime Player te verwijderen en opnieuw te installeren?
Je kunt hem hier downloaden.

Guus.
 
Heb ik al meerdere malen gedaan echter steeds hetzelfde resultaat. Als ik overigens dezelde mov bestanden op mijn andere computer zet dan gaat alles goed.
 
Gebruik je zone alarm als firewall? Zo ja, geef die dan eens toestemming dat Quicktime het internet op mag.
 
Alles uitgeschakeld

Ik heb alles uitgeschakeld, de schijf gedefragmenteerd maar niets helpt. Zodra ik welke film die via een digitaal fototoestel gemaakt is als mov bestand wil afsprelen krijg ik de medling dat er geen schijf aanwezig is. Op een andere computer werkt het wel. Na diverse maken de foutmelding annuleren gaat het filmpje lopen. Dit moet bij iedere film waarbij altijd de melding komt geen schijf aanwezig.
 
Opgelost

Nadat ik de extra ingebouwde usb poorten eruit gehaald had werkte het. Vervolgens een externe multicardreader aangesloten op een van de 2 standaard poorten. Alles werkt nu, dus wellicht iets met de configuratie waardoor het niet werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan