Hallo,
Ik hoop dat mijn vraag hier thuishoort.
Kent iemand Quikmaps?
Zie: http://quikmaps.com/
Ik vind het erg fijn om mee te werken en heb er de afgelopen paar jaar al enige kaartjes mee gemaakt.
Nu wilde ik, na ongeveer een driekwart jaar niets gebruikt te hebben een nieuw kaartje maken, maar er lijkt nu toch echt een fout in het programma te zitten.
Telkens als ik een zgn. 'marker' in het kaartje heb gesleept en de tekstballon met tekst heb gevuld en druk op save it! en later weer terug kom in hetzelfde kaartje, is de marker nog wel op de juiste plek, maar de tekst in de tekstballon verdwenen.
Dan blijkt er ineens eenzelfde marker links schuinboven een heel eind daarvandaan te staan, waar wel de tekstballon met tekst in staat.
Elke keer als ik e.e.a. herstel gebeurt mij weer hetzelfde.
Als ik een tweede marker met tekst ergens neerzet, gebeurt het steeds met die tweede (laatste).
Dit probleem was er vorig jaar nog niet.
1. Kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
2. Kent iemand wellicht andere vormen van zelf kaartjes maken?
Nergens kan ik nadere info vinden over dit probleem.
Groeten
Everhart
Ik hoop dat mijn vraag hier thuishoort.
Kent iemand Quikmaps?
Zie: http://quikmaps.com/
Ik vind het erg fijn om mee te werken en heb er de afgelopen paar jaar al enige kaartjes mee gemaakt.
Nu wilde ik, na ongeveer een driekwart jaar niets gebruikt te hebben een nieuw kaartje maken, maar er lijkt nu toch echt een fout in het programma te zitten.
Telkens als ik een zgn. 'marker' in het kaartje heb gesleept en de tekstballon met tekst heb gevuld en druk op save it! en later weer terug kom in hetzelfde kaartje, is de marker nog wel op de juiste plek, maar de tekst in de tekstballon verdwenen.
Dan blijkt er ineens eenzelfde marker links schuinboven een heel eind daarvandaan te staan, waar wel de tekstballon met tekst in staat.

Elke keer als ik e.e.a. herstel gebeurt mij weer hetzelfde.
Als ik een tweede marker met tekst ergens neerzet, gebeurt het steeds met die tweede (laatste).
Dit probleem was er vorig jaar nog niet.
1. Kent iemand dit probleem of heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
2. Kent iemand wellicht andere vormen van zelf kaartjes maken?
Nergens kan ik nadere info vinden over dit probleem.
Groeten
Everhart