Quiz game maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

samdeman

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Hé allemaal,

Ik zoek iemand die voor mij een game zou willen maken.
Het moet een kleine 'quizgame' worden over zeilen.
Er moeten een paar situaties worden gemaakt, en dan moet er een multiplechoice vraag op poppen met extra info, het is dus meer een quiz dan echt een game.
Ik heb helaas geen geld ter beschikking, alleen een naam vermelding.
Als je er iets van reclame in kan plaatsen en daar geld mee verdienen, mag het ook, zolang het maar 'normaal' blijft.
Het is trouwens voor een site.
Zou iemand mij kunnen helpen?

M.V.G.

Sam
info@zeiltipsentrucs.nl

Laatst bewerkt:
Ik wou er toch meer een game van maken ( webpagina vullend) en dan een animatie van een bootje en op een bepaald punt popt er een vraag op.

Das een heleboel tijd en moeite en ik denk niet veel mensen zich geroepen voelen om dat voor niks te maken, ZEKER niet zonder een heel duidelijk functioneel document wat precies beschrijft hoe de hele boel moet werken.

En zelfs dan bestaat het risico dat niemand zin heeft om een hele week aan vrije tijd op te offeren als blijkt dat het zoveel werk is.

Opdracht

Wat het moet worden is een game of iets wat er op lijkt, waarin een paar boten varen (1 ben jij) en als jouw boot een voorgeprogrammeerde route volgt, moet er bij een situatie, ongeveer 10 stuks een vraag oppoppen.
Het kan volgens mij dus ook een animatie zijn met daar tussen in vragen.
de vraag moet dan op een mooi schermpje in het spel oppoppen als de vraag beantwoord is krijg je ene fout bericht, met de uitleg waarom, is het goed dan vaart het bootje verder naar de volgende situatie.
de speler hoeft de boot dus niet te besturen of zoiets, alleen de vragen te beantwoorden.
Het hoeft niet heel ingewikkeld te zijn, zolang het er maar een beetje mooi uit ziet en werkt.

Sam

P.S. wat zou ongeveer een goed bedrag zijn om zoiets te laten maken. (voor in het geval dat?!)

Hm dat klinkt allemaal als Flash en das niet iets waar ik bijzonder goed in ben, dus het zou kunnen dat ik er ver naast zit maar als ik een schatting zou moeten maken zou ik rond de 200 euro denken; misschien minder als je een scholier ofzo kunt vinden die het leuk vindt om te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan