qUp (QuickUpper)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom Engels? Uit ervaring kan ik je zeggen dat veel gebruikers hier in Nederland die taal niet machtig zijn.

Ik vind het menu niet duidelijk, zo komt het over alsof het directory's cq mappen zijn (door de /)

Verder een beetje saai maar het werkt wel.

Volgens mij ben ik dat wel jah maaruh heb je dan nog tips? ik wil graag wat veranderen ter positivie voor de gebruiker :)

Dus je weet het niet zeker of jij het bent :D Net zoals Charlie da Silva "Misschien was ik wel bij die liquidaties aanwezig ja" haha :D
Goed, ehhh....tips
Zorg voor een membersystem. Dus dat members gewoon moeten inloggen en kunnen archiveren, en dan de pic remote linken :)

Ligt lekker makkelijk in het oog. Bavalt me wel. Ik kan alleen geen regels vinden zoals de max bestandsgrote. Of ben ik weer zo kippig:)

Even een korte uitleg; deze website zal nooit een membersysteem krijgen omdat dit er al in zit maar dan alleen op basis van de gebruiker zijn ip adres; dus is dit een dynamisch ip adres dan kan het zijn dat de gebruik(st)er de plaatjes kwijt zijn en iemand anders op eens andere plaatjes heeft :)

Verder zoek ik naar ideeen omtrend aanpassingen aan de layout etc.

Ik heb tevens de mogelijkheid tot UBB er in gebouwd; heeft niemand ideeen meer?

Voor wie nog tijd heeft; ik ben opzoek naar een leuke banner.. iemand zin en tijd om 1tje te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan