Qware cordless keyboard & optical mouse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saviola

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2002
Berichten
793
Hallo,

Ik heb voor de kerst een desktop set gehad met dus een draadloze muis en toetsenbord. Ik dus de boel uit de doos gehaald etc. Ik was al wat huiverig voor de werking van dingen zonder draad en dat is dus bevestigd.

De muis krijg ik niet aan de praat. Het toetsenbord werkt, daarme typ ik nu. De receiver werkt naar mijn idee dus ook.
Ik heb ondertussen alles al zo'n beetje geprobeerd. Nieuwe batterijen, drivers. Ik ben bij de winkel terug geweest en heb een nieuwe receiver + muis gehad. Niks helpt.

Het gaat dus om een set van het merk Qware. Artikel code: QW KB-106. Aansluiten gaat via PS/2.

Ik draai Windows XP pro. Maar ik had in bv. RedHat exact hetzelfde probleem. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft.

Alvast bedankt :thumb:

Jeffrey
 
hmm, je weet zeker dat je ps-2 ondersteuning "enabled" hebt in het bios?
 
Geplaatst door JKoelman
hmm, je weet zeker dat je ps-2 ondersteuning "enabled" hebt in het bios?

Ik heb hiervoor ook altijd een PS/2 muis en toetsenbord gebruikt. Het toetsenbord (die het dus wel doet) daar typ ik nu mee, en zit ook in de PS/2 port.
 
Volgens de FAQ:

Q: Ik krijg de muis van mijn desktop set niet aan de praat. Wat moet ik doen?
A: Soms gaat het aanmelden van de muis een beetje lastig. Zonodig moet u het aanmelden van de muis een aantal malen herhalen, totdat deze gevonden word. Daarna kunt u ook het toetsenbord aanmelden.



Hieruit maak ik op dat je dus eerst de muis moet aanmelden voordat je het toetsenbord aanmeld. Heb jij dat ook gedaan???
 
Geplaatst door maestro12
Volgens de FAQ:

Q: Ik krijg de muis van mijn desktop set niet aan de praat. Wat moet ik doen?
A: Soms gaat het aanmelden van de muis een beetje lastig. Zonodig moet u het aanmelden van de muis een aantal malen herhalen, totdat deze gevonden word. Daarna kunt u ook het toetsenbord aanmelden.



Hieruit maak ik op dat je dus eerst de muis moet aanmelden voordat je het toetsenbord aanmeld. Heb jij dat ook gedaan???

Ik heb die FAQ gelezen. Ja, ik heb al het mogelijke geprobeerd wat ik ook maar gelezen of gehoord heb.
 
Ok. Het is opgelost. Na vandaag constant opnieuw proberen rebooten etc. pakte de muis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan