Qware ergo keyboard werkt niet optimaal in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwollie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Wie kan mij helpen??? Van Qware krijg ik geen antwoord. (':evil:')

Ik ben een tijdje op zoek geweest naar een Ergonomisch toetsenbord. Maar de meest bekende (logitech, Microsoft) zijn al gauw over de €100,-
Nou heb ik er 1 met navigatietoetsen gevonden op kijkshop.nl(QW KB-102 - Multi Media Ergo Keyboard) voor maar €24.95
Die heb ik aangeschaft en nou zie ik tot me verbazing dat de Minimale systeemeisen:
Windows 95/98/ME/2000 en NT is en dus niet voor XP
En ik draai op XP :(

Als ik het toestenbord inplug werkt het toetsenbord zelf wel en ik heb er software bij gekregen voor de navigatietoetsen. Wanneer ik die installeer dan worden er 2 programma's geinstalleerd.
1 multimedia proggie die wel werkt
1 proggie voor die navigatietoetsen

Dat laaste proggie kan ik wel openen maar niet bewerken. Dan slaat ie der steeds uit. Ik heb ook geprobeert met de wizard compabiliteits programma geprobeert maar helaas zonder resultaat.
De driver die op de cd staat is hetzelfde als de driver die je via Qware.nl kan downloaden

Ik heb 2 maal een e-mail gestuurd naar de support van Qware en volgens hun site en ik citeer
"Een goede handleiding, een lange garantietermijn en een adequate helpdesk onderstrepen de uitstekende kwaliteit."
mag niet baten want ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen.

Weet iemand hoe ik wel optimaal gebruik kan maken van mijn QW KB-102 - Multi Media Ergo Keyboard zonder dat ik van WinXP hoef af te stappen???

ik zou zegen kijk naar bettere xp drivers voor je keybord
zou dan wel moeten werken lijkt me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan