Qwerie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendzwaag

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2015
Ik heb een tabel met een aantal wetgevingen APV
BPR
RHV

en zo nog stuk of 5 kan ik een qwerrie maken waar ik een keuze ( lijst ) in kan maken op welke ik wil filteren ??

Allereerst welkom bij HelpMij :). Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat je bedoelt met je vraag. In een query (de enige juiste spelling ;) ) kun je geen keuzelijsten maken, en in mijn optiek moet je dat ook niet eens willen. Keuzelijsten moet je op formulieren gebruiken, en nergens anders. Als je wilt filteren, zul je vermoedelijk een doorlopend formulier nodig hebben, waar je dan in de koptekst van het formulier een keuzelijst met invoervak kunt maken waarmee je het formulier kunt filteren.

query

Aller eerst sorry voor mijn Nederlandse taal maar ik heb een soort woord blindheid

wat ik bedoel is dat ik van uit formulieren rapporten wil maken die ik wil uitfilteren op wetgeving maar later ook op bv locatie enz

ik wil dus op een gegeven moment bv per maand / kwartaal / jaar kunnen uitprinten wat we hebben gedaan op bv BPR of APV enz

ik heb het nu voor elkaar dat ik het op een bepaalde periode kan doen maar ik wil ook een wetgeving / of locatie kunnen aangeven

op dus zo per soort wetgeving een rapport te krijgen

Groeten Berend

De techniek die je voor de datums gebruikt kun je ook toepassen op tekst. Zonder voorbeeld kan ik natuurlijk niet zin hoe je nu filtert, dus wellicht dat een voorbeeldje wat handiger meekijkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan