qwerty klavier geactiveerd met een azerty?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelly T

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
hallo,
ik heb een goede maand geleden een andere (engelse) versie van microsoft word gedownload en geïnstaleerd.
Ik zit in het laatste jaar secundair onderwijs en moet een eindwerk maken.
Ik ben er al een volledige voormiddag zonder problemen met bezig, ging net iets eten en toen ik wou verder werken typte ik ineens met een qwerty klavier ipv een azerty.
Ik heb al gekeken bij het configuratiescherm maar daar staat nog steeds het azerty klavier aangeduid.
Ik weet echt niet hoe dit is kunnen gebeuren, er heeft ook niemand anders ondertussen aan de pc geweest, dus er kan niet iemand zijn die mijn instellingen heeft veranderd.
Hopelijk heeft er iemand dit probleem ook al gehad en weet jij hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb hiervoor nog nooit getypt met een qwerty klavier en ik heb geen zin om nu iedere letter die ik typ te gaan controleren.

Alvast bedankt!
xxx
Kelly

Laatst bewerkt:
hallo,
ik heb een goede maand geleden een andere (engelse) versie van microsoft word gedownload en geïnstaleerd.
Ik zit in het laatste jaar secundair onderwijs en moet een eindwerk maken.
Ik ben er al een volledige voormiddag zonder problemen met bezig, ging net iets eten en toen ik wou verder werken typte ik ineens met een qwerty klavier ipv een azerty.
Ik heb al gekeken bij het configuratiescherm maar daar staat nog steeds het azerty klavier aangeduid.
Ik weet echt niet hoe dit is kunnen gebeuren, er heeft ook niemand anders ondertussen aan de pc geweest, dus er kan niet iemand zijn die mijn instellingen heeft veranderd.
Hopelijk heeft er iemand dit probleem ook al gehad en weet jij hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb hiervoor nog nooit getypt met een qwerty klavier en ik heb geen zin om nu iedere letter die ik typ te gaan controleren.
Als je een oplossing weet, wil je mij die dan aub zo snel mogelijk doorsturen via mijn e-mail adres: ***
Graag zou ik ook alleen serieuze e-mails krijgen, mails die mij kunnen helpen. Ik ben er niets mee als je mij een bericht stuurt met daarin: 'sorry, ik heb dit probleem nog niet gehad dus ik kan je niet helpen'
Alvast bedankt!
xxx
Kelly

hoi,
ik weet niet hoe ik dit bericht kan verwijderen dus ik zet het maar in een quote.
Het is opgelost!
Ik heb wel mn MS Word moeten volledig verwijderen en opnieuw installeren, maar het is gelukt. Ik typ nu dus weer lekker gezellig met een azerty klavier zoals ik gewoon was.
Groetjes,
Kelly

Volgende keer

Volgende keer "alt-shift" of "shift-alt" eens proberen :D

En als je vraag opgelost is, kan je de status van je vraag veranderen door rechtsonder op 'vraag is opgelost' te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan