Qword

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvhooy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
Als ik de webmail van mijn werk probeer te openen, opent ineens (sinds drie dagen) qword. Ik heb geprobeerd via verschillende omwegen bij de webmail te komen, maar tot op heden zonder succes. Ook het blokkeren van de pagina via internetresctricties had niet het gewenste effect. Mijn virusscanner (ik heb avg geïnstalleerd) heeft niets gevonden.
Ook een uurtje googlelen heeft niets opgeleverd.
Zit het probleem nu in mijn browser?

Hoe kan ik dit oplossen? (houd het, indien mogelijk simpel, ben geen computerfanaat)

it seems like I have finally got rid of Qword. First I did a search for both Versalsoft and Qword and deleted anything that came up with those names. Qword was at first just overriding my Google search engine but then after I deleted Versalsoft and Qword it almost became more aggressive by overriding my Hotmail homepage. At that point I went into Control Panel to Internet Options to Internet Properties to Homepage and there it was - Qword. I deleted there and reinstated Hotmail as my homepage and I think it has done the trick. We'll see

Hoi,

Ga naar internetopties en kijk wat je huidige startpagina is, klik op de link van m'n handtekening en download Mbam, download dit progje en je bent v.h. probleem af, want je hosts-file is wellicht ook besmet.
Succes.
Edit: draai Mbam in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de start)

Laatst bewerkt:
opgelost

Mik,

Dank je wel voor je reactie. Het probleem is opgelost!
Kijk, daar heb ik nu wat aan!!

Groetjes neet oet de stad van André Rieu, mer waal oet dezelfde provincie!

Goeiendag,

Ik heb het zelfde probleem met qword dat regelmatig tevoorschijn komt als je op links of popups klikt!
Draai op vista heb bovenstaande geprobeerd maar kan mijn handtekening niet vinden!

Grr

Windows 7 is
spy/malware problemen?
Handleiding en downloaden Mbam
De mens denkt - de computer voert uit - en niet andersom!
Onderaan m'n bericht.
Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan