• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

R.kwadraat meerdere kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChantalM

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2018
Hoi,

Bij mijn grafieken kan ik over meerdere cellen de r.kwadraat en richting berekenen.
Alleen zou ik deze waardes ook graag ook in de cellen zetten. Alleen krijg ik dan de foutmelding waarde.

Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

Zie excel bestand voor opzet van de tabel en kolommen naar grafiek.

Alvast bedankt!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Misschien is de kortste klap om je gegevens onder elkaar te zetten, eventueel in een hulpkolom ergens rechts op heb werkblad.

(PS ik zou voortaan ook een voorbeeld plaatsen zonder allerlei koppelingen naar externe gegevens op sharepoint van een stichting).

Bedankt voor het bericht! Heb even de koppelingen weggehaald en het document opnieuw geüpload.

Het liefst zou ik een oplossing met de cellen langs elkaar, mocht dit echt niet mogelijk zijn is uw omschrijving natuurlijk de makkelijkste oplossing.

natuurlijk is het gemakkelijker alles onder elkaar, het verwonderde me dat je er grafiek uit kreeg en het verwonderde me nog meer dat je er (enkele een lineaire) trendlijn kon uit krijgen.
Just for the fun, met VBA kan je natuurlijk dan de vergelijking en de R2-waarde er uit krijgen, maar met deze gegevens zijn die natuurlijk zinloos.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan