R4 Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mliss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Mijn zusje en ik hebben allebei een R4-kaart voor de DS.
Aangezien die van mij begon te haperen en de DS het kaartje soms niet pakte en dat ook tijdens het spelen gebeurde,heb ik mijn Pokemon-spel op het kaartje van mijn zusje gezet.
Ik heb hier zo'n 60 uur mee verder kunnen spelen,totdat ik laatst mijn save-files op mijn laptop wilde zetten.
Hij gaf de SD/TF Error,deze heeft zij al eens eerder gehad,en toen heb ik voor haar de kaart geformatteerd,waarna ze dus opnieuw moest beginnen met al haar spellen,aangezien we geen backup hadden gemaakt.
Nu heb ik in totaal meer dan 150 uur gespeeld en ik ben enorm gehecht aan mijn spel,en ik wil dus niet de kaart formatteren,omdat ik dan al die 60 uur helemaal opnieuw moet spelen.
Zeg me alsjeblieft dat er een manier bestaat waarop ik op de kaart kan komen om alsnog een backup te maken of iets dergelijks?
Ik heb wel iets gelezen over een of ander programma van Panasonic om de kaart mee te formatteren,maar er stond bij dat je dan de bestanden uit je backup kon halen of zo iets,maar die heb ik dus niet :[
Ik heb zelfs al overwogen om gewoon helemaal niet meer met het spel verder te gaan of verder te spelen op het spel dat op mijn eigen kaartje staat,maar als er nou iets bestaat waarmee ik mijn bestanden kan behouden,doe ik dat natuurlijk veel liever!

Weet iemand misschien iets?
Ik ben echt compleet radeloos :[

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan