r4.i ds 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeemplekker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2011
Hallo
ben nieuw op dit forum weet dus niet zo goed de weg en misschien ben ik hier verkeerd maar heb toch de volgende vraag:o
Heb sinds kort een R4 i 3ds kaart aangeschaft. Deze is door de verkoper voor geïnstalleerd, allemaal leuk en aardig zou je zeggen maar nu heb ik onlangs enkele spellen gedownload en deze op de gebruikelijke manier op het kaartje gezet.
Probleem is echter dat wanneer ik de R4 kaart in de 3DS stop hij wel de R4 kaart ziet me ook de diverse mappen laat zien maar de toegevoegde spellen ziet hij dus niet....:evil:

Op you tube heb ik gezien dat wanneer je een map opent dit in Wood gebeurd echter bij mij gebeurd dat ook niet...:shocked:
Kan het zijn dat de installatie niet volledig is of dat ik iets over het hoofd zie ...:rolleyes:
Wie weet wat ik fout doe?
Alvast dank voor jullie reacties
gr
Zeemplekker

Ik weet dat je bij sommige kaarten de spellen in een map zet, maar waarom zou je niet eens kunnen testen door de spellen in de root te zetten, dus in geen map? Welke kaart heb je exact?

Ik heb een r4 i hc en met groene letters staat op de kaart 3 ds met een 4gb micro chip
Ook heb ik geprobeerd om ze los er op te zetten (in de root) maar helaas hij ziet de spellen niet.

In elk geval al vast dank voor je reactie
gr
Zeemplekker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan