r4 kaart blijft op loaden... staan! HEEELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefanhelper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2011
Berichten
3
Hoi allemaal,

Als ik mijn R4 opstart gaat het nog goed, maar als er dan loaden... komt te staan, blijft het daar ook op staan!! Ik weet niet hoe het komt en ik wil het graag oplossen.
De condities van mijn spullen:
4Gb geheugenkaartje (zat er al bij)
2x DS (1 van mij en 1 van mijn broer)
2x R4 kaartje SD HC Revolution for DS (NDSL/NDS)
Normaal deed mijn R4 het altijd heel goed.
Maar toen liet ik mijn ds van de trap vallen:eek: Dus toen was die kapot.:confused:
Die hebben we vervolgens opgestuurd voor reparatie en we kregen een andere (die ook kapot was maar weer gemaakt is) terug. probleem: Ik wil nu een spelletje op mijn R4 doen, maar die doet het niet meer!!
Het gekke is dat die van broer ook niet doet en op zijn DS doen ze het ook niet meer.
HOE KAN DIT...!!!???
Ik heb al wat spelletjes verwijdert, een andere geheugenkaart (512MB) gebruikt maar niets werkt!!
HELP ME AUB AUB AUB IK BEN HOPELOOS
 
Heb je de firmware wel goed op het geheugenkaartje gezet? Dat is wel belangrijk, de firmware kan je downloaden van de site die op het doosje staat. Voor meer vragen verwijs ik je door naar ndss.nl, dat is een iets gerichter forum.
 
De firmware is zeg maar het menu van je R4 kaart, dit stond er waarschijnlijk al op toen je je R4 gekocht hebt, of kocht. Dit kan je downloaden op de site van je R4, dat is de site die op het doosje van je R4 staat, succes ermee!
 
ok bedankt 1 probleem nog: ik heb dat doosje niet meer :S mijn r4 is een: r4 SDHC revolution for ds NDSL/NDS
 
hey.

ik heb dit probleem ook gehad. niet erg hoor. gooi alles wat je op je kaartje hebt staan erafe en download een nieuwe firmware.
ik gebruik en oudere maar op die firmware doen heel veel spellen het vie de site romsite.net
maar gooi dus alles er af en download firmware wood v1.12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan