de usb stick werkte al bij het begin niet, die heb ik nu nieuw gekregen van winkel.... volgens mij heb ik nu alle stappen doorlopen om te spelen er staat een spel op..... maar de nitendo geeft aan dat er geen kaart inzit......ik vrees dus dat deze kaart ook niet werkt..... ik ben echter niet zo'n held om dit allemaal 'goed' te doen werken dus ik hoop op een beetje hulp, mijn zoontje is 9 en kan dit dus nog niet zelf.....
wat heb ik gedaan:
de cd daar heb ik DSMENU en DS MSHL.NDS overgebracht naar de USB stick dan heb ik een spel gedownload, unzipt en ook op de USB kaart gezet.... dat kaartje in de grotere kaart en in console.... die geeft dus aan geen kaart in nitendo... pas op dit heeft me wel al een hele dag tijd gekost lolz ;o))
dit ik dit nu goed of doe ik iets fout......
graag HELP! ;o)
groetjes Lily
wat heb ik gedaan:
de cd daar heb ik DSMENU en DS MSHL.NDS overgebracht naar de USB stick dan heb ik een spel gedownload, unzipt en ook op de USB kaart gezet.... dat kaartje in de grotere kaart en in console.... die geeft dus aan geen kaart in nitendo... pas op dit heeft me wel al een hele dag tijd gekost lolz ;o))
dit ik dit nu goed of doe ik iets fout......
graag HELP! ;o)
groetjes Lily