R4 SDHC kaart blijft op loading

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrArno97

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2010
Berichten
13
Hallo allemaal,

Ik heb een R4 SDHC kaart gekocht (DualCore). Ik heb de firmware geïnstalleerd en er een spel opgezet. Het opstarten werkt, maar als ik het spel aantik blijft het scherm op loading staan. Ook staat er in het menu Spongebob. Weet iemand wat ik moet doen?

Mvg,
Arno

Edit: Nu doet ie het helemaal niet meer. De firmware staat op het MicroSD-kaartje, en als ik het nu probeer op te starten staat er:
An error has occurred.

Press and hold the POWER
Button to turn the system off.
Please refer to the Nintendo DSi
Operations Manual for details.

Dit heb ik gedaan maar hij toont nog steeds hetzelfde aan.
Wat moet ik doen??

P.S. Zou iemand de titel kunnen veranderen: Error verschijnt op scherm na opstarten R4-SDHC
 
Laatst bewerkt:
[video]http://www.youtube.com/user/MrArno97?feature=mhee#p/a/u/0/x6s7ZkvJRm4[/video] Filmpje voor de duidelijkheid
 
Wat is de firmware-versie van je DSi? Dit kun je zien in het System Menu (op het bovenste scherm rechtsonderin)
 
Welke moet ik downloaden?

Ik heb de eerste gedownload, nog steeds hetzelfde.
 
Hallo allemaal,

Ik zal alles nog eens een keer op een rijtje zetten.

- Ik heb een r4i SDHC kaart (Dual-Core) gekocht, met een USB-ding om de 4 GB Micro SDHC kaart met de computer te verbinden.
- Eerst lukte het niet om de firmware te installeren, en bleef het scherm stil staan op loading. Opeens vond ik de goede firmware en lukte het om het programma te openen. Het pictogram gaf het spel "SpongeBob's Atlantis Squarepantis THQ" weer.
- Ik zette er een spel op en dat lukte, maar ook dat kreeg ik niet geopend. Weer het "loading" scherm.
- Ik opende de Nintendo DSi Shop en er werd me gevraagd voor een update voor de software van het systeem. Ik accepteerde het en de update werd geïnstalleerd.
- Nadat dat gebeurt was probeerde ik het programma van de R4 kaart weer te openen. Dit lukte niet en het gaf de volgende melding weer:

www.ndsadapters.com/ndsa/2009/08/oplossing-r4i-d.html - In cache


An error had occurred. Press and hold the POWER Button to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSi Operations Manual for details.

Daarna lukte het me niet meer. Ik heb het MicroSD kaartje geformatteerd om opnieuw te beginnen. Maar de systeemupdate die ik heb uitgevoerd, blokkeert het kaartje.

Weet iemand wat ik moet doen?

Mvg, Arno

P.S. Graag voor maandag, want dinsdag ga ik op vakantie :)
 
Hey,

Wanneer is kaartje helemaal leeg is en daarna de firmware hebt geinstalleerd dan staat er waarschijnlijk 1 map op. De documenten in deze map moet je een niveau hoger halen. Daarna zie je de ene map weer ( maar die is leeg) en de documenten uit de map. Nu de map leeg is kan je deze verwijderen. ik zou daarna een map ' spellen' maken en daar al je ds spellen in doen.

Hoop voor je dat het werkt
 
Ik heb hetzelfde

Ik heb precies hetzelfde!! Zou het aan de gedownloadde spellen liggen mss?
Help!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Boeboe,

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan