R4 sdhc kaartje menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liiindsey

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Ik heb een r4 sdhc kaartje waarvan het menu het niet doet. Als ik hem opstart komt er dit te staan: MENU?
Weet iemand waar ik het goede menu kan downloaden en heeft iemand ook echt ervaring met dit probleem? Ik heb echt al alles geprobeerd volgensmij maar het zou fijn zijn als iemand een oplossing weet:D

Alvast bedankt! :D

Ik heb op de link geklikt. Op die site helemaal naar beneden gescrollt en de 1e (met kalender) gedownload. Zodra die klaar was heb ik hem uitgepakt met winrar en op m'n kaartje gezet.

Zo hoort het toch ook?

Staat het .dat bestand los op je kaartje of heb je die in een map gezet???

?

Euh Hoe bedoel je? :shocked:
Heel het menu staat in een map..

Laatst bewerkt:
dat je dit bestand: _DS_MENU, en: _DS_MSHL niet in een map op het kaartje moet zetten maar op het sd kaartje zelf

en nu?

Ik zie helemaal geen map of iets met de naam _DS_MENU...
Ik heb wel de map van moonshell ofzo los op het kaartje gezet, maar verder zie ik nog niets...

je hebt de firmware gedownload van internet..

dan krijg je een '.rar' bestand, genaamd: English-a-1.07, en die pak je uit.
dan komt er een mapje uit, genaamd; English, waarin die bestanden staan

die bestanden die in de map 'English' staan moet je uit de map halen en los op het sd kaartje zetten

Laatst bewerkt:
Oke.

Ik ga het ff helemaal opnieuw doen. Als ik naar die link ga dan kom ik op een site terecht. Als ik dan helemaal naar beneden scrol kan ik op 2 verschillende dingen klikken. Welke daarvan moet ik hebben??

ik heb net op download 1 geklikt (met kalender)

en als je dan het rar bestand uit pakt moet je de bestanden uit de map 'English' halen en los op het kaartje zetten

:l

Shiiiiiiiiiit
Ik word echt helemaal gek. Ik heb het gedaan zoals jij het zei maar hij doet het nog niet :(
Heel dat kaartje van mij is gewoon kasverrot denk ik :(

Wel bedankt voor de moeite. :)

heb je niet een namaak flashkaart gekocht? zou misschien ook een mogelijkheid kunnen zijn.

of als je nou is die firmware download zonder kalender en dan nog een keer hetzelfde probeert??

Laatst bewerkt:
probeer die andere downloads is.. misschien dat die wel willen werken.

download 2 (met kalender)
of die zonder kalender

Yaaaaaaaaaaaaaaay

YESSSSS
nu doet hij het. Ik heb een nieuw menu gedownload van de site die op mijn kaartje staat :D

Ik had dat al eerder gedaan alleen toen had ik mijn menu en moonshell niet los op mijn kaartje gezet.

Echt heel erg bedankt voor je hulp :D:D:D:D:D:D:D. Nu ga ik lekker de nieuwe game van professor layton spelen :D

Super bedankt :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan