R4 SDHC werkt niet meer na verkeerde firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.
R4 sdhc kaart menu

Hoi ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Welk menu ik ook download hij doet het niet.
Ik heb een r4 sdhc kaartje. Ik zou echt niet weten hoe dat ik heet moet oplossen.

Kan iemand me helpen???

Alvast bedanktt :D:thumb:

Update!!

hallo,
ik heb ook een nieuwe dsi gekocht en wil ook zo een kaart kopen voor mijn zoon maar weet niet goed hoe dit allemaal in zijn werk gaat om gratis spelletjes te downloaden
marc

steeds meer sites waar je die spellen gratis van kan downloaden is aan het verdwijnen of blokkeren het downloaden

Divers kaartjes en firmware

De laatste versie voor R4i is volgens mij de V1.30
Voor de oude R4 is er tegenwoordig de Wood firmware.
Deze kan wel de laatste spellen aan.
Meer weten kijk op:
http://1site4me.eu/M3REAL/index.php

Daar kun je de laatste firmware vinden.
Vooral de Wood firmware voor de oude en een van de eerste R4 kaartjes is een uitkomst.
Nu hoef je geen nieuw kaartje te kopen en kun je lekker door spelen.

Happy Box van nds9 is ook een hele mooie tool waarmee je de firmware kunt updaten van de R4 kaartjes je moet natuurlijk wel de goede kiezen anders heb je de problemen die in voorgaande berichten te lezen zijn.
Verder bied deze software ook de mogelijkheid om bijna alle uitgekomen spellen te bemachtigen.
paar keer klikken en spellen staan op je kaartje.
Tot voorkort was er alleen een Engelse uitleg maar ik heb deze vertaald naar Nederlands.

Help elkaar

Laatst bewerkt:
kaart blijft op loading staan

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem, de kaart blijft op loading staan na een update. Ik heb deze kaart in januari 2009 in Thailand gekocht en werkte prima totdat ik een update heb uitgevoerd. De doos heb ik niet meer, er staat wel een internetadres op de kaart: www.ndslr4.com, maar op die site vind ik geen firmware.
wie kan mij helpen:confused:

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem, de kaart blijft op loading staan na een update. Ik heb deze kaart in januari 2009 in Thailand gekocht en werkte prima totdat ik een update heb uitgevoerd. De doos heb ik niet meer, er staat wel een internetadres op de kaart: www.ndslr4.com, maar op die site vind ik geen firmware.

Welke firmware heb je er op gezet?

Ik kan op die site ook niks vinden, maar ik heb wel verschillende firmware beschikbaar voor je. maar dan moet ik weten wat voor kaartje je hebt.

Hallo,

Kan je anders een foto van de kaart mailen?

Misschien kan ik daar wat aan zien.

Gr. Bas
ts-gaming.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan