R4i - Error Message

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefantjuuuuu

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Hallo iedereen,

Vandaag heb ik besloten mijn oude DSi XL en R4 kaartje weer uit de kast te halen, en het vervolgens te gaan spelen. Nou zit ik op mijn DSi XL op firmware 1.4.3e en op mijn R4 kaartje staat: ''R4i Upgrade, Revolution for DS, (NDSi/NDSL/NDS), KNIP''

Ik heb al geprobeerd om de micro sd te formatteren en vervolgens de nieuwste firmware KNIP erop te zetten, maar dan krijg ik het volgende:

''An error has occurred. Press and hold the POWER Button to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSi Operations Manual for details.''

Moet ik mijn DSi Firmware downgraden (als dat überhaupt mogelijk is) of heeft iemand de juiste R4i firmware voor mij?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Stefantjuuuuu,

Hier staat een uitgebreide uitleg, ik denk dat je je R4i kaart naar het verkeerde bestandssysteem hebt geformatteerd.

Laatst bewerkt:
Beste Stein,

Ik heb zojuist de handleiding gebruikt en geformatteerd op de manier die in de handleiding stond beschreven, maar helaas heeft het ook niet gewerkt. Toch bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
@Stefantjuuuuu
Zoals je weet neem je risico's met verboden R4i kaartjes, dus geen links plaatsen a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan