R4i gold kaart update

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirjamjepp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2013
wie kan mij helpen aan een update voor een r4i gold kaart v1.4
alles is in het engels ik kom er niet uit
waar kan ik dit vandaan halen

*KNIP* hier staan de meest recente frimware in alle talen. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
@Basiboy
Geen links naar illegale software a.u.b.
Je bedoelt het goed maar Helpmij.nl werkt daar niet aan mee.

Laatst bewerkt:
Ok, ik weet dat het wat controversieel is, & aan de Moderati:

Volgens mij is een R4xx-kaart niet illegaal. Ik heb er in het korte verleden wat onderzoek naar gedaan naar aanleiding van gesloten berichten alhier.
R4xx-kaarten zijn echter legaal verkrijgbaar. Zo ook de updates daarvan. Inclusief firmware-updates.

Er vanuitgaande dat je een eerlijke R4xx-kaart hebt...

Overigens niet mijn expertise, spelspul... :rolleyes:

@theknight
Heb jij enige info waar je op baseert dat die kaartjes legaal te krijgen zijn?
In Nederland is de verkoop van die kaartjes verboden evenals hardwarematige ombouwsetjes van de overige consoles, dus niet legaal, alsmede de firmware die daarbij hoort.

Ok, euhh, ja:

Je punt dat de verkoop in Nederland verboden is.

Waarop is dat gebaseerd?

Ik moet het opnieuw nazoeken, m.n. verkoop in NL.

Niet gebookmarked.

In principe is er niks mis met de aanschaf van een r4xx-kaart.

Hallo Jackall, ici Ilja:
Ik heb dat R4-gebeuren ongeveer een jaar geleden bekeken, & ik kwam erachter dat het een compleet legaal systeem is, de fabrikant van de kaartjes geeft er zelfs uitleg over.

Echter, omdat spelletjes niet mijn interesse hebben, kan ik het dus nu niet terug vinden in mijn bookmarks
.
In ieder geval: Er zijn r4-kaartjes, & er zijn r4-kaartjes...???...!!!...

Laatst bewerkt:
De R4 kaartjes zijn compleet legaal en de frimware dus ook, ze liggen zelfs bij een winkel bij ons in de buurt gewoon op de toonbank te pronken!
Het enige wat illegaal is is om games te verspreiden zonder lincensie (net als films denk aan torrent site's).

Laatst bewerkt:
r4 i

De R4 kaartjes zijn compleet legaal en de frimware dus ook, ze liggen zelfs bij een winkel bij ons in de buurt gewoon op de toonbank te pronken!
Het enige wat illegaal is is om games te verspreiden zonder lincensie (net als films denk aan torrent site's).

kan je mij anders de link prive sturen naar *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
@theknight en basiboy
Ff voor jullie informatie de volgende link.
Met andere woorden, ze mogen in NL dus niet worden verkocht zowel in een winkel als via een webwinkel, en dat geldt dus ook voor de bijbehorende firmware/software.
Mijn collega heeft hierboven niet voor niets de link verwijderd.

@mirjamjepp
Vragen om dit soort zaken via mail te doen is hier niet toegestaan. Lees de huisregels er nog maar eens op na.
•Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

Laatst bewerkt:
@theknight en basiboy
Ff voor jullie informatie de volgende link.
Met andere worden, ze mogen in NL dus niet worden verkocht zowel in een winkel als via een webwinkel, en dat geldt dus ook voor de bijbehorende firmware/software.
Mijn collega heeft hierboven niet voor niets de link verwijderd.

@mirjamjepp
Vragen om dit soort zaken via mail te doen is hier niet toegestaan. Lees de huisregels er nog maar eens op na.

:shocked:Oeps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan