r4i gold werkt niet na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

laposte

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2012
Vorige week is mijn 3ds XL geupdate naar de nieuwe software 4.5.0e. Mijn r4i gold 3ds kaartje (die het daarvoor nog deed) zat tijdens dat proces in min 3ds XL.
Sinds de update doet mijn kaartje het niet meer. Mijn icoon is Kirby. Verschillende sites zeggen dat hij het moet doen. Maar ik krijg steeds de melding dat ik contact moet opnemen met nintendo. Iemand tips ?????

Als ik jou was zou ik geen contact opnemen met Nintendo :P Je moet nooit je software van je DS updaten wanneer je een R4 kaartje gebruikt, anders moet je ook telkens de firmware van het R4 kaartje updaten (bij elke update van Nintendo zullen de kaartjes met oude firmware geblokkeerd worden door Nintendo). Updaten van de firmware biedt dus de oplossing van je R4 kaartje ;)

Ik heb de firmware geprobeerd te updaten. maar dan blijft hij blokkeren. Ik wilde het ook helemaal niet updaten, maar mijn broer wist niet dat het niet mocht. dus die had het gedaan. -.-'

Tja, dan zal je moeten wachten totdat er een update is voor je R4 kaart zodat je hem weer kunt gebruiken met de nieuwe firmware van de DS ;)

die bestaat al. en heb ik erop gezet, maar evengoed blokkeert hij.

je hebt je r4 kaartje wel 2/3 keer geformatteerd alvorens je de nieuwe firmware erop zette?

bah, wat een slecht taalgebruik..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan