r4i loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

5blabla5

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Hoi!

Ik heb 1 week geleden een r4i kaart gekocht en het firmware geinstalleert, eerst deed hij het wel maar na een paar dagen blijft hij tijdens het opstarten op ''loading...'' staan.
Verder krijg ik in het dsi menu een pictogrammetje met Danny Panthom Urban Jungle, terwijl het een r4i kaart is die er in zit.

Het eerste probleem is mijn vraag, ik heb al 3 keer geformateerd en foutencontrole gedaan, maar niks helpt.

Kan iemand me helpen?

Specificaties DSi:
Ds versie: DSi
Firmware DS: 1.4 (firmware gebruikt die deze versie ondersteunt)
Micro SD geheugen: 8 GB
r4i kaart: R4i - Revolution for DS

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Alvast bedankt!

Ik kan je 1 ding uitleggen dan dat is waarom je dat danny phantom tekentje ziet.

Op de dsi is een nieuwe firmwire uitgebracht, namelijk firmwire 1.4.
Dit blokeerde alle flascards, en toen heeft iemand een oplossing gevonden.
Het enige nadeel is dat je dsi het herkend als danny phantom.

Ik kan je 1 ding uitleggen dan dat is waarom je dat danny phantom tekentje ziet.

Op de dsi is een nieuwe firmwire uitgebracht, namelijk firmwire 1.4.
Dit blokeerde alle flascards, en toen heeft iemand een oplossing gevonden.
Het enige nadeel is dat je dsi het herkend als danny phantom.

Heel erg bedankt, nu nog dat andere probleem :)

Heel erg bedankt, nu nog dat andere probleem :)

ik had dat eerst ook, download de allerlaatste software van hier beneden, heb ik vandaag gedaan en werkte, plaats dit op je microsd en een extra map met games met daarin je .nds en sav files.
hij wordt trouwens nog wel herkend als danny phantom maar werkt wel, ik heb versie 1.4 en r4i gold maar weerkt als het goed is ook met ultra enzo.

succes

http://www.r4ids.com

Laatst bewerkt:
Hallo,
Dat pictogrammetje van Dannyphantom komt omdat hij gepatched is tegen beveiliging 1.4E, het zou kunnen zijn dat hij tijdens het patchen kapot is gegaan.

Hallo,
Dat pictogrammetje van Dannyphantom komt omdat hij gepatched is tegen beveiliging 1.4E, het zou kunnen zijn dat hij tijdens het patchen kapot is gegaan.

ik geloof het niet, op internet zag ik dat meerdere mensen dat hebben en ik heb dat spel niet. bij andere kaartjes kwam geloof ik ook wel is star wars lethal alliance

Ik heb ook zelfde probleem
bij mij zie je ook het danny phantom teken
maar als ik een spel wil spelen blijft die gelijk hangen?
Kan iemand mij helpen?

Na driekwart jaar inactiviteit van dit topic, is er weer een reactie geplaats...

Na 3 dagen r4i gebruikt te hebben, ging ie kapot, na 5 dagen heb ik hem opgestuurd en heb ik netjes men geld terug gekregen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan