R4i SDHC Gold & R4 Upgrade kaartjes werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

something

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2009
Berichten
5
Hey allemaal,

Heb zelf een NintendoDS Lite (van ongeveer 1,5 jaar oud), mijn buren hebben een DS Lite van 2 maanden oud. Zelf gebruik ik een oude R4 en TopToy kaart die perfect werken (op beide NDS Lites).
Nu heb ik voor mijn buren een R4i SDHC Gold gekocht.

Volgens het doosje moet ik naar r4ids.com, maar die site ligt plat.
Heb ook de firmware 1.29b en 1.12b van linfoxdomain geprobeerd, geen succes.

Het gaat om een normale DS Lite met 2 GB kaartje, geformateerd op FAT32.
Heb al de nodige firmwares geprobeerd, maar bij allemaal ziet hij het kaartje niet.
Raak het scherm aan om te beginnen is wat hij roept. Stop ik het geheugenkaartje van mijn oude R4 erin krijg ik MENU? Dus het R4i Gold kaartje werkt volgens mij wel.

In de root van mijn nieuwe kaartje staan: 4 dirs: homebrew, moonmemo, moonshl2 en R4imenu en als laatste het bestand r4.dat van 443 KB.

--

Heb ook de firmware die ErpCity voorstelde in een ander topic gedownload en geprobeerd; de 1.12b (zowel dutch als english).
Ook hetzelfde: raak het scherm aan om te beginnen.

--

Om het nog even ingewikkeld te maken :)
Heb ik ook nog een R4 Upgrade Revolution for DS kaartje liggen. Deze heb ik in HongKong gekocht maar heb ik nog nooit aan de praat gekregen.
Als ik daar de microSD met 1.29b in doe dan krijg ik Loading.... en gebeurd er verder niets.
Druk ik 1.12b erin krijg ik Menu?

--

Wat doe ik verkeerd?
Zou het heel tof vinden als ik een van de kaartjes aan de praat zou kunnen krijgen.

Thanx!
Marc
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan