r4i sdhc v2.0 probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmij13

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2011
Hallo,

ik heb een r4i sdhc v2.0 happybox kaartje, nu heb ik dus de softwareupgrade gedaan en tijdens de deze upgrade viel mijn ndslite op de grond en klapte die dicht.
Nu wou ik dus weer spellen spelen, maar het wil niet meer opstarten het blijft een wit scherm, en ik heb vanaf vanochtend aangedaan en nu pas weer uitgedaan, maar wat mij ook opgevallen is dat de batterij niet leeg loopt, dus ik dacht misschien zit de ds kaartje in een soort van slaapstand ofzo..

Ik heb dus gelijk naar de upgrade wel geformateerd naar fat32, en daarna het nieuwe menu opgedaan, maar het is een blijft een wit scherm.

Wat wel is gebeurd is dat aan het beginscherm het nds kaartje plaatje is verandert van starfox naar een tennisspel.
Please help mij, want ik wil niet graag een hele dure acikaart of hoe doe kaartje ook heten.e

het schijnt dus, dat na elke softwareupdate je opstartplaatje verandert, althans mij verteld ...
Wellicht is de upgrade niet helemaal goed gegaan, doen originele spellen het anders wél?

Nou het is zo, de nds die ik heb is kapot, en het kaartje zit vast aan de achterkant want 1 van die onderste dingetjes waren kapot..
dus ik weet niet echt of de orginele spellen het doen.. maar kan ik er niks aan doen?

Lijkt mij eerder een probleem met de DS aangezien hij gevallen is. ik heb al 4 nintendo's gehad en alleen de 4e werkt nog (ik was niet erg zuinig op mijn spullen toen) en ik had de behuizing vervangen en toen had ik een IC op het Moederbordje gemolt. dus ik zou hem naar een reparateur brengen en hij weet er meer van. ik ben erg tevreden met de service van multimediasite.nl
ook wel E-Systems

Met vriendelijke groet AsusUser

Verzonden vanaf het Wii Internetkanaal

AsusUsher, dit wordt dan mijn 2de denk ik ook, maar de nds is niet echt hard gevallen op mijn bed, had hem vast toen ik bezig was.. '
maar ik wil graag sparen voor een NDSi. dus ik denk ga maar een nieuwe ds kopen + nieuw kaartje.. (advies voor een nieuw goed kaartje, niet heel erg duur)

Maar toch bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan