R4i start niet op. enkel MENU?

Status
Niet open voor verdere reacties.

corija

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo allemaal.

Ik heb hier een dsi met firmware versie 1.2 Ik heb een R4isdhc-upgrade v1.4 (rode verpakking) aangeschaft. Maar krijg hem niet werkend. Heb diverse software versies geprobeerd om de kaart speel klaar te krijgen maar telkens start de dsi op met het Star Wars Lethal Allience Ubisoft icoontje en als je die aanklikt verschijnt er in het scherm alleen maar:

MENU?

Wat the F*ck doe ik verkeerd. heb op een hoop fora gelezen dat upgraden van de dsi naar 1.4 niet wenselijk is omdat er veel kaarten problemen mee hebben. Maar de juiste tip heb ik nog niet gekregen. ook de spellen in een aparte map plaatsen bied geen uitkomst.
Wie kan mij helpen.
Bedankt voor de moeite

richard

Upgraden van je DSI kan voor jouw wel een oplossing zijn. Je hebt namelijk een R4i kaart gekocht die ontwikkeld is voor de 1.4 versie. Heb zelf de R4i gold upgrade revolution aangeschaft voor de DSI XL, werkt perfect

Suc6

Menu?

Ik heb een Nintendo DSi XL versie1.4E, ik heb een R4i Gold Upgrade Revolution for DS(v1.4) gekocht. Ik heb al verschillende kernels geprobeerd, nadat ik uiteraard mn R4i geformatteerd heb.
Maar ik blijf dat wit scherm krijgen met "? Menu" op.

Ik weet niet wat ik mis doe... Kan iemand mij helpen?

Groeten:confused:

Wat een oorzaak kan zijn is dat je nog niet de juiste firmware op je kaartje hebt geplaatst.
Het is soms een heel gedoe om de juiste te vinden.
Even het miscro-SD kaartje opnieuw formatteren(niet snelformatteren),

download deze firmware: http://down.szeweb.net/R4-i Dutch v1.14b.rar
en zet die op je SD.
Zet dan een ROM in een apparte map of gewoon tussen de roots en spelen maar.

Ik heb alles gedaan zoals je hebt gezegd, ik krijg nog steeds "? Menu" op mn scherm???

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan