R4i werkt niet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

flippronbeats

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2010
Berichten
6
ik heb mijn r4i gekocht, maar het werkt niet
ik heb al bijna alle firmwares geprobeert, al een paar keer geformateert enz...
ik vraag me af of het een fake is? mijn kaart is anders dan de rest
1.4 staat bij mij rechts van boven ipv naast de logo R4i

en als ik met eender welk firmware speel (zelfs zonder firmware) krijg ik een wit schermpje vanboven, en zwart beneden
mijn zus heeft ook een R4i en bij haar lukt het wel, zij heeft geen sticker op haar cartridge
heb al alle sites doorgezocht maar vind totaal niets

hopelijk kan er iemand er mij mee helpen zou het heel erg waarderen

alvast bedankt
 
Hoe duur was hij? Als hij onder de 15 euro was, is er veel kans dat het een fake is. Werkt hij niet op een DSi XL, een DSi 1.4, een DSi 1.3 of lager, een DS Lite of een DS?
 
Hoe duur was hij? Als hij onder de 15 euro was, is er veel kans dat het een fake is. Werkt hij niet op een DSi XL, een DSi 1.4, een DSi 1.3 of lager, een DS Lite of een DS?

hij kostte 15 euro (op markt gekocht), mr ik heb gisteren een dsi (geen xl) dus wss een 1.4 op mijn zus de hare zij heeft nog geen upgrade gedaan en ze heeft hem al sinds het begin toen de dsi uitkwam

maar mijn ene zus heeft een dsi met een r4i, die werkt
mijn andere zus een ds lite met een gewonde r4, die werkt ook
en ik een dsi met een "r4i upgrade v1.4" werkt niet op de 3 ds

we hebben het nochtans tegelijkertijd gekocht :shocked:
 
Had je zus hem ook op de markt gekocht? Zo ja, vreemd geval. Zo nee, op de markt maken ze wel vaker dingen na, vooral als je nagaat dat ze daar nooit garantie op spullen hoeven te geven. Ik bestel ze meestal via websites bijv. www.console-spelialist.nl.
 
Had je zus hem ook op de markt gekocht? Zo ja, vreemd geval. Zo nee, op de markt maken ze wel vaker dingen na, vooral als je nagaat dat ze daar nooit garantie op spullen hoeven te geven. Ik bestel ze meestal via websites bijv. www.console-spelialist.nl.

we hadden hem alledrie tegelijkertijd gekocht, in belgië heb je wel veel vreemde gevallen :p
ik had mijn micro sd kaart in haar kaart gestoken, dat lukte, maar haar micro sd kaart in mijne lukte niet.
ik heb al heeel veel sites afgezocht maar niets te vinden :(
 
Duidelijk dat het aan het R4i-kaartje ligt. Waarschijnlijk opgeligt ofzo. Geen idee anders.
 
Dan denk ik dat hij echt fake is :(

ik denk het ook, als je mijn kaart met die van mn zus vergelijkt aan de achterkant
is het ook niet hetzelfde, het zegt allebei R4I SDHC 5, met een ander lettertype en het lijntje waar R4I SDHC 5 op staat is ook anders de een is rood en de andere donkerder rood

volgend jaar als het terug markt is ga ik dat zeggen tegen die verkopers, ze zullen mij wel een ander geven (mijn nicht had hetzelfde probleem, maar zij had geen firmware op het kaartje, en ze gaven haar een acecard, btw we zijn van de kermis (van belgie) en de marktkramers gehoorzamen foorreizigers :D)

bedankt he ;)
 
Nog even gezocht op google afbeeldingen naar r4i fake, en je zag nog wel wat kenmerken. Geen dank! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan