R4SDHC kaart, deel spellen werk niet op DS lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

victor08

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2010
Hallo, ik heb het volgende probleem. Nieuwe DS gekocht met juiste software,
kaartje R4SDHC met 8 gb SD kaart erin. Als ik er 100 spellen op zet (ca 2 gig) krijg ik op de DS maar ca. 21 spellen te zien. Als ik er een paar afhaal kan ik er een andere op plaatsen en krijg ik die te zien en werken ze. Is er een maximum wat hij kan laden, zie ik niet terug in andere topics. Heb al flink gezocht maar geen idee wat ik fout doe, iemand een idee ?? Ik hoor het zeer graag aangezien mijn dochter morgen jarig is en dan haar kado hopelijk compleet functioneert..

bedankt alvast !

Nieuwe firmware lijkt mij geen optie, aangezien je die R4 pas had gekocht? Je kan proberen die games per twintig in mapjes te doen, maar dat maximum laden is onzin, aangezien ik 30 spellen heb (wel in aparte mapjes). Maar het is wel heel vreemd...

sd kaart of SDHC kaart

ik bedacht me ineens dat ik me niet kan herinneren dat er op de SD kaart zelf SD HC stond, misschien is het een gewone SD kaart. Moet ik vanavond even nakijken of dat zo is dan zou het probleem daar in kunnen zitten. Dan moet het een verpakkingsfout zijn, verkeerde SD bij SDHC adapter.. ik laat het weten..

ik bedacht me ineens dat ik me niet kan herinneren dat er op de SD kaart zelf SD HC stond, misschien is het een gewone SD kaart. Moet ik vanavond even nakijken of dat zo is dan zou het probleem daar in kunnen zitten. Dan moet het een verpakkingsfout zijn, verkeerde SD bij SDHC adapter.. ik laat het weten..

Kan je het niet nu bekijken?

Maar een R4 zou toch op elke SDcard moeten werken?:eek:

ik kan me goed voorstellen dat een gewone SD van 8 gig niet goed werkt in een SDHC adapter ? Maar ik zal eerst maar even kijken of dat het geval is ..

probleem kaart

helaas, er bleek toch wel een SD hc kaart bij te zitten dus dat is het probleem niet. Firmware 1,27 geinstalleerd, zelfde probleem, toen weer 1.32, kreeg 40 van de 60 spellen te zien, goede score maar na wat er op en er af werden het er weer steeds minder..

ga maar een nieuwe kaart bestellen denk ik..:confused:

helaas, er bleek toch wel een SD hc kaart bij te zitten dus dat is het probleem niet. Firmware 1,27 geinstalleerd, zelfde probleem, toen weer 1.32, kreeg 40 van de 60 spellen te zien, goede score maar na wat er op en er af werden het er weer steeds minder..

ga maar een nieuwe kaart bestellen denk ik..:confused:

Maar je had pas een nieuwe! Probeer het eens met een andere SD card? Of bel R4 helpdesk, bij de site waar je hem hebt besteld...

kan het zijn dat je alle spellen in 1 keer vanuit map moet kopieren en dan geen programmas bijplaatsen of weghalen? dat gaf de helpdesk op.. als je dan nieuw spel erbij alles terug kopieren inclusief sav bestanden en een complete map weer terug plaatsen? klinkt dat logisch?

Maar je had pas een nieuwe! Probeer het eens met een andere SD card? Of bel R4 helpdesk, bij de site waar je hem hebt besteld...

hallo, zie mijn vorige bericht. Wellicht krijg je er geen melding van als ik niet reageer op een bericht van jou..

kan het zijn dat je alle spellen in 1 keer vanuit map moet kopieren en dan geen programmas bijplaatsen of weghalen? dat gaf de helpdesk op.. als je dan nieuw spel erbij alles terug kopieren inclusief sav bestanden en een complete map weer terug plaatsen? klinkt dat logisch?

Ik heb R4 en DSTTi, maar bij allebei deed hij het gewoon wel. Als het volgens de helpdesk zo is, zou ik het vooral proberen, maar verwacht er niet te veel van.

Ik heb R4 en DSTTi, maar bij allebei deed hij het gewoon wel. Als het volgens de helpdesk zo is, zou ik het vooral proberen, maar verwacht er niet te veel van.

gisteren er alles af en in 1 keer er op van map, 41 spellen en zowaar 41 spellen op de nintendo. Dus als ik er spellen bij wil zetten denk ik alles even heen en weer kopiëren en dan zo maar. Hier kan ik mee leven, bedankt voor het meedenken !
groeten,

Victor:)

opelost

weet niet of het helemaal is zoals het zou moeten werken maar als ik er maar op krijg wat ik er op zet, als is het iets omslachtiger dan vind ik het geen probleem, nogmaals bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan