R9 280x vs titan

Status
Niet open voor verdere reacties.

daandaanie

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2012
Hallo

Dit is een hele korte vraag
En op internet kon ik niks vinden

Welke is beter: de titan of 280x

Tweakers gaf aan dat de 280x beter is dan titan, maar de 280x is maar €280 euro en de titan is 800....

Dus welke is beter;)

Mvg daan

Laatst bewerkt:
IK denk dat dat er nog niet voldoende benchmarks zijn om dat nu al te kunnen stellen.
De R9 280X is een verbeterde versie van de 7970 GHZ Edition,ik denk dat die eerder tussen de GTX 770 en Titan's kleine broertje,de GTX 780 zal zitten.
Maar de R9 290X is een volledig nieuwe architectuur.....dit zou wel eens een verrassing kunnen zijn....

titan is zonder twijfel de betere

R9 280X is niks anders dan een rebrand van de HD7970 eigenlijk een overgeclockte HD7970 met wat extra vram (ik twijfel of deze beter is dan een GTX770)
de R9 290X is echter een heel ander beesje en die kan zomaar eens sneller zijn dan een titan echter zal die kaart ook heel wat kosten!

Laatst bewerkt:
ja das dus het punt de R9 280X heeft 3GB vram en zal het dus standaard beter doen dan een GTX770 2GB editie op hogere resoluties
echter de 4GB GTX770 editie kan weer beter zijn

verder staan de R9 280X Drivers nog in de kinder schoenen dus verwacht daar ook nog wat improvements

zoals je kunt zien in jou linkje doet de ene keer de R9 280X het beter en de andere keer de GTX770

dus word nog even wachten op het volledige plaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan