• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Raad Gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack Nouws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Goedendag leden

Ik wil een programma ontwikkelen dat handig voor me zou zijn.
Ik heb nl een klanten-, leveranciers-, planten en een fust database.
Van daaruit wil ik graag werken met het maken van Offertes, Orders, Afleverbonnen en Facturen. Zou iemand een opzetje willen geven om van dit gegeven 1 geheel te kunnen maken.

Met vr gr
Jack

Beste Jack,

Als je de moeite neemt een voorbeeldbestandje te maken met een tabblad voor je klanten, een tabblad voor je leveranciers, één voor je planten en één voor je fust en vervolgens maak je een opzetje wat er op een offerte, order, afleverbon en factuur moet komen te staan, dan zullen er hier wel mensen zijn die je willen helpen met formules, functies en procedures/VBA-code.
Nu is je vraag veel te breed en vaag.

Groeten,
Richard

Jack Nouws,

Gaat dit over het zelfde als de andere vraag?
Ja het gaat eigenlijk wel over dezelfde vraag, maar ik denk dat de opzet van het hele gebeuren helemaal verkeerd is, dus ik denk ik begin helemaal over nieuw en mbv de helpmij dienders er iets moois van te maken.

Groet Jack

Jack Nouws,

Ja het gaat eigenlijk wel over dezelfde vraag, maar ik denk dat de opzet van het hele gebeuren helemaal verkeerd is, dus ik denk ik begin helemaal over nieuw en mbv de helpmij dienders er iets moois van te maken.

Dat dacht ik al.
Je zou kunnen beginnen met een nieuwe opzet.
B.V.B. een userform met een paar tabbladen, elk tabblad zijn eigen indeling.
De eerste opzet is aan je zelf, jij weet het best wat je wil en hoeven wij niet te gokken.

Dat dacht ik al.
Je zou kunnen beginnen met een nieuwe opzet.
B.V.B. een userform met een paar tabbladen, elk tabblad zijn eigen indeling.
De eerste opzet is aan je zelf, jij weet het best wat je wil en hoeven wij niet te gokken.

Ok bedankt je hoort later nog van me! Tenminste, als je me hierbij verder wilt helpen?

Groetjes Jack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan