Het is een prima kaart, maar voor de laatste games zou ik toch echt voor een betere kaart gaan dan deze. Zeker de zware games kan deze kaart niet aan. Je noemt bijv. Farcry. Daar had ik al moeite mee (in max resolutie, beeld instellingen) met een 9700 Pro (zoals je aan het nummer kunt zien, gaat het om een kaart die een paar tandjes hoger is dan de 9250 kaart waar je hier iets over vraagt), die destijds (meer dan een jaar geleden) tot de betere kaarten behoorde. De echte topkaarten betaal je over de 400 Euri voor, soms zelfs over de 500. Wanneer je een mooie game-kaart wil hebben voor niet te veel geld, zou ik voor 9800 Pro-kaart gaan. Zijn te krijgen voor ± €130,-. Voorlopig kun je de meeste spellen dan prima draaien.
Ik zelf heb een GeForce 6800 Ultra-kaart, had ik zeer goedkoop voor € 350,- op de kop weten te tikken, Waar ik zeer tevreden over ben. Dit om even aan te geven wat de videokaarten kosten die een klasse onder de absolute top kosten.
Wanneer je even kunt aangeven wat je ongeveer maximaal bereid bent te besteden, kunnen we hier een goede suggestie doen voor de voor dat budget beste te verkrijgen game-kaart. Misschien is het ook handig om aan te geven over welk systeem je beschikt (kwa specificaties).