Raadsel: mijn Microfoon van mn headset doet het niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

0Chris0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Hallo Mensen,,
Ik zit met een een probleem en dat is dat mijn microfoon het om onbekende reden niet doet..
Sinds ong. een maand is dit het geval.. Ik gebruik mijn headset voor msn en Teamspeak maar de microfoon neemt het geluid van mijn stem niet op.. Wel kunnen andere bv msn geluiden horen via mijn pc..

Even voor de duidelijkheid,,
1. Mijn headset is niet kapot..
2. De instellingen staan goed..
3. Hij zit in het goede gat..

Wie verlost mij van dit kwaad..?
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ga eens naar: START > Alle programma's > Bureau-accesoires > Entertainment > Volumeregeling en kijk daar of het geluid van de microfoon op dempen staat of het volume op 0 staat. Als je geen microfoon/microphone ziet staan, doe het volgende:

Opties > Eigenschappen > Opnemen > Vink 'microfoon/microphone' aan > OK

Dan moet je het wel zien. Succes ;)

Ga eens naar: START > Alle programma's > Bureau-accesoires > Entertainment > Volumeregeling en kijk daar of het geluid van de microfoon op dempen staat of het volume op 0 staat. Als je geen microfoon/microphone ziet staan, doe het volgende:

Opties > Eigenschappen > Opnemen > Vink 'microfoon/microphone' aan > OK

Dan moet je het wel zien. Succes ;)

Instellingen staan gewoon goed..
Het moet ergens anders aan liggen..
Weet iemand of de internetverbinding er iets mee te maken kan hebben,, zo niet,, iets anders dan..

Niet de internetberbinding, anders zou je wat er van de andere kant komt ook niet kunen horen en er zelfs geen verbinding mee maken.

Weet dan niemand ook maar iets wat het zou kunnen zijn..
Het is nu egt een groot probleem geworden in mijn dagelijkse computer bezigheden..
Al is het maar een gedachte van wat je denkt,, POST HET!!
Alvast bedankt..

Is die niet gewoon kapot?
Ik bedoel......je krijgt hem helemaal niet meer aan, met niks(programma's of tips dan hé):confused:
Ik denk gewoon dat je een nieuwe kopen.

Hallo Mensen,,
Ik zit met een een probleem en dat is dat mijn microfoon het om onbekende reden niet doet..
Sinds ong. een maand is dit het geval.. Ik gebruik mijn headset voor msn en Teamspeak maar de microfoon neemt het geluid van mijn stem niet op.. Wel kunnen andere bv msn geluiden horen via mijn pc..

Even voor de duidelijkheid,,
1. Mijn headset is niet kapot..
2. De instellingen staan goed..
3. Hij zit in het goede gat..

Wie verlost mij van dit kwaad..?
Alvast bedankt

Jongens het kwaad is gedaan..
Ik zal nu vertellen wat er was..
Mijn draad van mn headset zat af en toe verdraaid zodat hij geen contact kon maken..
Bedankt voor het meedenken..

reactie

Hoihoi,
Ik heb hetzelfde probleem en heb in de Windows XP help gekeken en daar moest in spraak een extra tabblad spraakherkenning staan. Als je naar configuratiescherm en dan naar spraak.
Die kun je dan via Word2002 weer installeren.
Ik heb geen word2002 dus bij mij is het nog niet gelukt...
Groetjes Margon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan