Als ik m'n PC voor de eerste keer opstart wordt nadat ik het loginscherm van XP heb ingevuld iedere keer het beeld "uit elkaar getrokken" (net alsof je met een 3D-brilletje zou moeten kijken). Ook lopen er dan soms verticale streepjes over het scherm. Als ik de monitor uit en aan zet is het probleem ook niet weg.
De enige manier om dit te herstellen is via de resetknop. De startknop kan niet met de muis worden aangeklikt want de muiscursor reageert ook niet meer.
Na resetten begint XP de HD te controleren en krijg ik de volgende meldingen: de eerste sector is beschadigd. Deze melding wordt afgebroken. Afgebroken bestand is hersteld.
Vervolgens wordt de PC gewoon gestart door XP en heb ik geen beeldproblemen meer.
Is dit nu een HD-probleem of een videokaart-probleem?
Ik heb de nieuwste drivers voor de kaart geinstalleerd.
De enige manier om dit te herstellen is via de resetknop. De startknop kan niet met de muis worden aangeklikt want de muiscursor reageert ook niet meer.
Na resetten begint XP de HD te controleren en krijg ik de volgende meldingen: de eerste sector is beschadigd. Deze melding wordt afgebroken. Afgebroken bestand is hersteld.
Vervolgens wordt de PC gewoon gestart door XP en heb ik geen beeldproblemen meer.
Is dit nu een HD-probleem of een videokaart-probleem?
Ik heb de nieuwste drivers voor de kaart geinstalleerd.