raar beeld sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuidoKuyper89

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
hallo,

ik heb het spel the sims 2 op windows vista draaien, in principe alles prima. geen foutmeldingen etc. alleen krijg ik als ik ga spelen met de sims (dus ga leven en de sims ga besturen) heel raar beeld, zie het screenshot datik het bijgevoegd. iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt

Bijlagen

• fout sims 2.jpg
    fout sims 2.jpg
    19,5 KB · Weergaven: 111
Heb je de nieuwste drivers van je videokaart en/of is je pc niet te warm?

de drivers zijn wel up to date,

waarom vraag je naar de pc warmte? kan dit ook invloed hebben? mijn laptop moet wel hard werken om de sims te draaien.

Als je laptop en dus de processor en videokaart te warm worden, kan dit leiden tot rare beelden en uiteindelijk kan het je videokaart/processor beschadigen! Kijk eens naar je temperaturen met bijvoorbeeld Everest

dit is de warmte grafiek die ik eruit krijg van het afgelopen uur (tijdens spelen). gemaakt met hard drive inspector professional.

Bijlagen

• fout sims 2.jpg
    fout sims 2.jpg
    21,3 KB · Weergaven: 76
Het gaat niet zo zeer om de temperatuur van je harddisk, maar van je processor en videochip!

Dan is dat dus waarom The Sims 2 vreemd beeld geeft, heb ik ook hoor met mijn laptop, ik kan zo'n 30 min Hard Truck 18 wos zonder vreemd beeld, daarna zijn de wielen 4 kant en de lucht zijn blokjes zwart/wit.

en kunnen we daar nog iets aan doen of moeten we gewoon na een half uurtje stoppen met gamen?

Tsja....

De gemiddelde laptop is nou eenmaal niet gemaakt om te gamen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan