Raar Beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

K-Tedious

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Besturingssysteem
W10
Hallo allemaal..

ik heb weer een gek probleem
als ik mijn pc opstart krijg ik groene strepen te zien verticale dan een stuk of 15 naast elkaar...
na paar seconden schakelt mijn monitor op oranje stanby dus terwijl me pc is aangesloten!

en soms doet die wel weer gewoon normaal.. ik gebruike een G-Force

iemand misschien een idee waar het aan kan liggen ?!

want ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen.

Als je monitor op standby gaat ontvangt hij geen signaal meer. Heb je een reden om een nieuwe videokaart te kopen behalve deze? Kijk anders de koeling van je videokaart eens goed na. Is die passief, of met fan?

dit is de reden waarom ik een andere videokaart wil halen...
koeling?

ik heb niet zoveel verstand van het is een ''GeForce2 MX400 64M SDRAM''

nee dat is me niet...

hij ziet er ongeveer zo uit

sparkle-mx400.jpg

die zwarte is bij mij metaal achtig

Dan heb je een passieve koeling: dat vierkante blok met koelribben. In zo'n geval is de "flow" in je kast belangrijk, de "casefans" moeten een goede luchtstroom veroorzaken. Zoals je het beschrijft, houdt jouw videokaart het bijna helemaal voor gezien. Dat kan door hitteproblemen komen, maar zeker is het niet natuurlijk. Ga eens via Start naar Uitvoeren en typ in het venstertje "dxdiag" en klik op OK. Ga vervolgens naar de tab "Beeldscherm" en laat daar ook de twee tests doen ("DirectDraw" en "Direct3D"). Wordt er ergens een probleem gemeld?

ik kon het niet testen op de huidigi computer want daar gaf de monitor zwart beeld aan en ging op standby ik heb de videokaart eruit gehaald in mijn PC gestopt en toen deed die het wel... ik heb ook de monitor aangesloten.. dus aan die 2 kan het niet zijn denk ik?!

zou het aan de moederbord liggen ?!

ik denk dat ik t al weet nu doet die het wel naast de videokaart stond een geluidskaart volgens mij daarom was de videokaart warm en bleef warm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan