Raar download probleem (Ik voel me dom)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desolation

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Hey,

Het probleem zit zo, telkens als ik iets probeer te downloaden krijg ik geen download venster meer dat me vraagt of ik het te downlaoden dingetje wil openen, opslaan als etc, in plaats daarvan doet hij automatisch openen. Weet iemand hoe ik dit kan tegengaan en dus het normale opslaan als venster weer krijg?

mvg des

Je kunt altijd op de download rechtsklikken en kiezen voor "Safe target as".
Dan kun je de naam opgeven die je het wil geven en waar je het eerst wilt opslaan.

Bij de meeste sites kan dat ook wel, maar sommige sites dus niet, en daar gaat me dus net om :P

Evengoed bedankt. Nog andere oplossingen?

Geef eens een voorbeeld van een site!
Ik wil dat gevoel ook wel eens hebben!

Probeer dit 's:

- Open internet-explorer
- Klik op tabblad "beveiliging"
- Klik op "aangepast niveau"

gedownloade "elementen" (inschakelen)

Hey

Beide dingen staan daar aangevinkt als ingeschakeld. Evengoed bedankt

Even over die eerste vraag het ging erom als ik iets probeer te downloaden., dan krijg je normaal een venstertje waar je kunt opslaan als of openen. Nou doet hij dus bij mij automatisch openen. Nou kun je dus in veel gevallen rechtsklikken doel opslaan als, maar bij sites waar rechtsklik gedisabled is, waaronder dus sites met anti rechtsklik script kun je dus geen doel opslaan als. Dat is dus het probleem, het gaat er me gewoon om dat ik dat venstertje weer terug krijg dat ik zelf kan kiezen tussen opslaan als of openen.

Verder nog oplossingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan