Guus abc †
Meubilair
- Lid geworden
- 12 feb 2004
Ik heb een schone installatie van Win 98SE uitgevoerd na de harde schijf geformatteerd te hebben.
Alles werkt prima, maar bij het testen van mijn e-mailaccounts ben ik toch een raar probleempje tegengekomen.
Ik heb een Hotmailaccount en een account bij Zonnet.
Wanneer ik een testmail verstuur vanuit Hotmail naar mijn Hotmailadres komt het aan.
Wanneer ik een testmail verstuur vanuit Hotmail naar mijn Zonnetadres komt het aan.
Wanneer ik vanuit Outlook Express een testmail verstuur naar mijn Zonnetadres komt het aan.
Maar wanneer ik vanuit Outlook Express een testmail naar mijn Hotmailadres stuur komt het NIET aan. Ik heb dit ongeveer tien keer geprobeerd, maar ze verdwijnen ergens in cyberspace.
Dus:
Hotmail naar Hotmail ok
Hotmail naar Zonnet ok
Zonnet naar Zonnet ok
Zonnet naar Hotmail KOMT NIET AAN.
Iemand enig idee wat hier mis gaat?
Guus.
Alles werkt prima, maar bij het testen van mijn e-mailaccounts ben ik toch een raar probleempje tegengekomen.
Ik heb een Hotmailaccount en een account bij Zonnet.
Wanneer ik een testmail verstuur vanuit Hotmail naar mijn Hotmailadres komt het aan.
Wanneer ik een testmail verstuur vanuit Hotmail naar mijn Zonnetadres komt het aan.
Wanneer ik vanuit Outlook Express een testmail verstuur naar mijn Zonnetadres komt het aan.
Maar wanneer ik vanuit Outlook Express een testmail naar mijn Hotmailadres stuur komt het NIET aan. Ik heb dit ongeveer tien keer geprobeerd, maar ze verdwijnen ergens in cyberspace.
Dus:
Hotmail naar Hotmail ok
Hotmail naar Zonnet ok
Zonnet naar Zonnet ok
Zonnet naar Hotmail KOMT NIET AAN.
Iemand enig idee wat hier mis gaat?
Guus.