Raar gedrag computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

RFGFotografie

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2013
Beste,

Zojuist zat ik even aan mijn website te werken toen ineens, mijn computer heel raar ging doen, specifiek mijn toetsenbord.

Drukte op ESC en kwam bij het startmenu. Drukte op de back/terug knop en ik ging ineens terug na de pagina terwijl ik alleen 2 letters wou deleten. En ik kon ineens niet meer letters/cijfers typen.

Ik vroeg me af, geen idee waar ik dit bericht moet zetten, maar, hoe kan dit ineens gebeuren? Heb ik een virus, iemand mij gehackt of?

M.v.g. RFGFotografie

P.o. niet de toetscombinatie ctrl+shift gepakt? Hierdoor wijzigt je toetsenbord indeling.

Heb je 'm al eens opnieuw opgestart, de computer. Een herstart kán wonderen doen... Ik heb weleens in Word dat mijn toetsenbord raar doet. Dan is bijv. Shift+;"" geen ":" maar dat wordt dan ")". Maar dan start ik eerst Word opnieuw, en als dat niet werkt, start ik de hele pc opnieuw op, en dan doet 'ie 't weer normaal.

Ik weet zeker dat ik die combinatie niet heb gebruikt, ken hem namelijk. En meestal als ik die gebruikt kan ik m ongedaam maken door exact diezelfde combinatie weer te doen, maar dat helpte dit keer niet. Tevens heb ik die combinatie nog nooit deze problemen zien veroorzaken, meestal alleen dat de toetsen veranderen, maar dan werken ze dus nog wel. Is btw niet alleen in Word dat dat gebeurt, kan overal gebeuren trouwens.

Heb de pc overnieuw opgestart direct nadat ik het probleem had, anders kon ik dit bericht niet eens schrijven. Leek in eerste instantie niet te helpen. Nu wel, maar nu ben ik bang dat t weer terug komt.

PS: Merk nu ook op dat ik de BACK button op sommige dingen niet meer kan gebruiken alsk tekst schrijf, want dan gaat de hele pagina terug na de vorige pagina in plaats v.d. tekst.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan