Raar geluid beats

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisette97

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 okt 2013
"Ik heb een Beats by Dre Studio koptelefoon gekocht.
1 week werkte hij perfect totdat ik hem vanavond aan deed.
Het klonk onderwater. een beetje een bobbelend geluid. Dit werd erger als ik er mee ging schudden.
Opgeblazen lijkt mij niet omdat je soms nog wel goed geluid hoort.

Wat kan de oorzaak zijn?"

Ik heb zelf ook dit probleem, alleen ik heb mijn beats 2de hands, dus geen garantie... (zijn wel echte) Maar wat kan ik er dan aan doen? Ik heb denk ik hetzelfde als jij, ik heb dat je een liedje aan het luisteren bent en dan opeens hoor je allemaal rare geluiden door het liedje en eigenlijk drukken ze het lied min of meer weg, dat je het alleen op de achtergrond nog heel licht hoort. Ik dacht dat het door de batterijen kwam, maar weet het niet zeker. Kan iemand mij plz helpen?!

Zo te horen is je bedrading kapot.

Zorg er ten eerste voor dat je mini jack plugje helemaal in de connector zit van je telefoon, laptop o.i.d.
Als je garantie toch al verlopen is zoals je zegt dan kan je hem openmaken en alle draadjes nalopen en eventueel opnieuw solderen. Mocht dit ook niet helpen kun je nog een andere mini jack erop solderen.

Een ander advies is even langs de lokale geluidswinkel te gaan, die geven je meestal wel gratis advies over wat je kan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan