raar netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre90

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Gister had ik echt een heel raar netwerk probleem bij een vriendin van mij... Zij hadden een draadloos netwerk in huis.... alleen een laptop (packard hell) spookte een beetje... :confused: deze kon wel op msn maar niet op internet explorer zeiden ze.... dus had ik gekeken (ik d8 de firewall blokkeerd i-explorer ofzo) heb ik bij de instellingen van dat verschrikkelijke norton internet security i-explorer helemaal laten toestaan... maar nog deedtie het niet.... toen ging ik bij netwerk in configuratiescherm kijken.... en toen zag ik dat de pc 2 draadloze netwerk adapters gebruike :confused: 1tje ingebouwd en 1 usb dat snapte ik ook al niet (amateurs ;) ) toen heb ik er eentje van uitgeschakeld maar nog geen succes... na de verbinding te hebben herstelt..... nog geen resultaat... hij gaf nu wel aan beperkte verbindin... terwijl msn bleef lopen... maar voor de rest geen enkel contact met het netwerk :confused: via de laptop in de router komen lukte ook al niet :confused: maarja... lukte dat zou ik ook niet wete wat ik moet instellen omdat msn het wel deed.... miss de poort open zetten van i-explorer...dat is 8080 ofzo uit me hoofd... maar dat kan het probleem toch niet zijn??? iemand id'tje :thumb:

Pierre90

Haal de complete Norton Internet Security eens van de PC. Deinstalleren dus.
Als je dan wel verbinding kan krijgen, kan je vervolgens deze wel weer installeren. Dan worden de reeds aanwezige verbindingen automatisch toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan