Raar piep geluidje zodra mn TV kaart aan staat !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickyy

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Raar piep geluidje zodra mn TV kaart aan staat !?
Het is raar Piep geluidje en niet raar peip geluidje sorry daarvoor

Hallo.

Zins in mn nieuwe computer heb met mn TV kaart die ik al had erin hoor ik een raar piepje van m'n TV of Videokaart afkomen:eek:
Als de TV uit staat maar wel in de pc zit hoor ik niks en zodra ik op het snelkoppelingetje klik en er TV op het beeld komt gaat hij piepen, heel raar en t lijkt me niet erg gezond :confused:
mn broer heeft precies dezelfde TV kaart en die heb ik er net ff in gedaan en die piept ook, het kan natuurlijk zijn dat omdat ze t zelfde zijn het zelfde doen. maar heeft iemand dit eerder gehad of kan iemand me helpen, of zou ik een hele nieuwe tv kaart eens moeten proberen ?
Ik zat te denken dat mn videokaart miss wat te veel is aangezien die TV kaart al een jaar ong in gebruik is en mn videokaart ( Geforce 8800 GTS ) net nieuw, dat het niet met elkaar over heen komt, want met mn oude systeem met een Geforce 6800 XT had ik geen piep geluidje :confused:

Kan iemand me asjeblieft helpen ? :)
K zou erg dankbaar zijn :)

Mvg Rick.

Laatst bewerkt:
Had je nog een ander pci-slot geprobeerd?
En wat voor piepje is het? Zo'n bios piep zeg maar, of komt de piep uit je luidsprekers?

Ik heb al verschillende PCI Sloten geprobeerd, maar toch een piepje, het is een soort gekrijs wat er van af komt, of het van mn videokaart komt wet ik niet maar ik weet ook niet of het van mn TV kaart komt.
Mijn broer heeft z'n zelfde TV kaart en die piept ook in mijn systeem.
Nu heeft mn broer zins gister ook presies het zelfde systeem als ik gekregen dus met een AMD Athlon 5600+ en een 8800 GTS, en hij krijgt dat krijsirige gepiep ook :shocked:
En het komt niet van de Onboard speaker af want die heb ik niet eens aangesloten.
Dus ik weet het niet meer, ik denk dat ik toch maar is een gloednieuwe TV kaart ga probere, miss zijn deze gewoon te oud vanwege het nieuwe systeem wat we nu hebben.
M'n oude systeem had geen piep bij het TV kijken.
Wat een dilema :rolleyes:

@ Frisian. Bedankt dat je mn topic heb terug gevonde :) !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan