Ik heb al een tijdje een nieuw systeem, met een 8800 GTS AMD Athlon 5600+X2 2.8 Ghz
Nou heb ik ook een Tv kaart, van philips.
Nu heb ik een probleem, als de TV aan staat hoor ik een raar piepend geluid uit m'n computer komen :shocked:
Ik dacht eerst dat het aan m'n videokaart of Tv kaart lag, want nog steeds kan want miss is die tv kaart gewoon te oud ( 1 á 2 jaar ) maar ik ben vanmidag wat te wete gekomen, zodra mn CPU Gebruik hoog is zo'n 45 tot 70 % Als ik een videotje converteer piept hij niet :shocked: weet iemand wat dit te betekenen heeft ?
of word het gewoon tijd voor een nieuwe TV kaart van houppache of hoe je het ook schrijft
Kan iemand me uit de brand helpen ?
EDIT, nu mn video klaar ik met converten is he geluidje er weer
!?!?
Nou heb ik ook een Tv kaart, van philips.
Nu heb ik een probleem, als de TV aan staat hoor ik een raar piepend geluid uit m'n computer komen :shocked:
Ik dacht eerst dat het aan m'n videokaart of Tv kaart lag, want nog steeds kan want miss is die tv kaart gewoon te oud ( 1 á 2 jaar ) maar ik ben vanmidag wat te wete gekomen, zodra mn CPU Gebruik hoog is zo'n 45 tot 70 % Als ik een videotje converteer piept hij niet :shocked: weet iemand wat dit te betekenen heeft ?

Kan iemand me uit de brand helpen ?

EDIT, nu mn video klaar ik met converten is he geluidje er weer