Raar plaatje op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel M

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2005
Hallo.. ikke heb iets heel raars!!

Ik heb iets heel raars als plaatje voor mijn bureaublad:

attachment.php

Volgende keer graag een iets kleinere afbeelding gebruiken ;) Tevens heb ik je titel aangepast

Laatst bewerkt door een moderator:
nu zou ik opstarten in veilige modus en hitman pro opzetten .(zie dat je dat geinstaleerd hebt)

Wat is de uitkomst van de geupdate adaware die je hebt lopen :)

en eventueel nog een geupdate SpyBot Search & Destroy die ik zo 123 niet op je bureaublad zie staan

(tis namelijk Spyware/malware)

Ik heb ad-aware laten lopen:

Uitkomst: 112 Critical Objects!

Spyware Doctor is nu bezig:

Uitkomst: 95% - 227 Infections found..

Ps.
Spybot S&D heb ik er wel opstaan.. Hoort bij HITMAN PRO...

Ps. 1
Ik start nu de computer op in veilig modus, maar ik blijf wel online, want we hebben 2 computers hierooow...

Ps. 2

Hoe start ik oowk alweer op in veilig modus???
:( :(

op F8 terwijl de pc opstart
ben je telaat?
zet dan de pc met de power knop uit voordattie opgestart is en start opnieuw op

welkom bij helpmij.

Je bent vanaf vandaag ingeschreven bij helpmij en begint dan met een titel als help mij snel.
dit zijn titels die niks over een probleem vertellen en dus ook niet echt gewenst zijn. (denk daar de volgende keer aan)
Maar als ik jou bericht zo lees dan ben je wel echt slecht beveiligd.
Waarom heb je een firewal, laat die allestoe of ga je naar sites waar je veel warez weghaalt.
Ik denk niet dat jou probleem door hitman pro opgelost gaat worden.
Hitman pro is maar een schil om een paar programma's heen.
je kunt veel beter de programma's appart latenwerken dan weet je ook wat je computer gaat doen.
Maar als ik jou was dan zou ik mij registreren bij ASO en daar een hijacklog plaatsen ji hebt heel veel troep op jouw computer staan die er door deze programma's niet uitgaan.

www.antispywareoffensief.nl kijk daar maar eens.

Technisch gezien helemaal met puppie eens.

Ik heb ook weleens zo'n bedreigend voorwerp op mijn achtergrond gehad. Het bleek dat er gigantisch veel spyware, adware en virussen opzaten. Hoe ik eraan kwam? tja... volgens mij door een keer op een vreemde website te hebben gezeten, die ineens met veel pop-ups kwam aanzetten. Ik dacht dat ik ze allemaal had weggeklikt... dus niet...

De enige oplossing voor mij om van AL die rotzooi f te komen was om gewoon te formatteren. Alleen ik begrijp dat je dit liever niet wil. Ik raad je aan, om geen hitman pro te gebruiken, gebruik gewoon een programma appart. Maak eerst je schijf leeg (met CCleaner, Privacy Guardian, window washer of gewoon via schijfopruiming; start --> configuratiescherm --> prestaties & onderhoud --> ruimte op de vaste schijf vrijmaken ) Scan sowieso ook op virussen, ik kan me nog herinneren dat ik geïnfecteerd was met het bloodhound virus. Hier kan dat ook door een virus zijn, maar spyware of adware lijkt me een meer voor de hand liggende geval. Download de laatste definities en scannen...! Ik kan me nog herinneren dat mijn computer zeer traag liep... Veel sterkte, en hopen dat ie iets vind.

Een vraag voor andere leden, Kan spyware/adware/trojan/virus etc. aangedreven worden door een verbinding met internet? En zo ja, kun je dat met je firewall of verbinding verijdelen of stilleggen?

Geplaatst door Roel M
Hallo.. ikke heb iets heel raars!!

Ik heb iets heel raars als plaatje voor mijn bureaublad:
Welkom op Helpmij.:)

Je bent vermoedelijk besmet met Smitfraud.

Lees dit bericht goed door:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

Kijk hier voor uitleg Hijackthis:
http://www.antispywareoffensief.nl/hijackthis/handleiding.html

Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling, waarom je de Hijackthis log op een ander forum moet plaatsen:
http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272

PS maak van het plaatje even een link, nu wordt de hele pagina layout vernaggeld.;)

Ik geloof niet dat jij nu spyware vrij bent.
Hoe heb jij dat gedaan?

Plaatje aangepast:

attachment.php

Bijlagen

• raar9zs.png
    raar9zs.png
    68,2 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:
In veilig modus alles gedaan wat jullie zeiden ....

en gwn alle SPYWARE proggies gebruiken...

Geplaatst door Roel M
In veilig modus alles gedaan wat jullie zeiden ....

en gwn alle SPYWARE proggies gebruiken...
Dan nog kunnen er restanten achter blijven. Mischien toch voor de zekerheid even een Hijackthis logje op ASO plaatsen.;)

hoe doe je dat ?? (sorry, ik weet niet veel van computers):8-0:

Lees het bericht van crash met de verschillende linken nog maar eens na.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan