Raar probleem hdd/ systeem ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

phlipje100

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
Berichten
21
Hallo allemaal,

Sinds een paar weken heb ik een raar probleem (of eigenlijk problemen) . Ik zal het even nader toelichten:
1. Midden in een game komt de melding dat de disk niet leesbaar is en dat ik hem moet schoonmaken.
2. Nadat de xbox opnieuw opgestart is komt de melding:
- 1 Dat bepaalde systeembestanden corrupt zijn.
- 2 Dat er een update nodig is om kinect te gebruiken (terwijl ik deze update al lang geleden gedownload heb)
3. Om deze update te downloaden heb ik een xbl profiel nodig. Dit staat al op de hdd, maar het systeem herkent de hdd niet?? Dan haal ik de hdd eruit en stop hem er opnieuw in en ik zet de xbox weer aan;
- 1 soms begint de update te downloaden
- 2 maar soms komt het zelfde venster gewoon weer terug. Als ik dan nog een paar keer de hdd eruit heb gehaald en opnieuw heb ingestopt download ie de update alsnog.
4. Ik kan ook de update niet downloaden, dus gewoon de xbox gebruiken maar dan zonder profiel. Als ik nu bij 'storage devices' kijk staat er dat de hdd van de xbox 'unformatted is'. Nadat ik mijn 'hdd routine' heb uitgevoerd doet de hdd het weer en wordt het profiel herkend.

Dit hele gebeuren gebeurt (bijna) alleen als ik MW3 online aan het spelen ben. Als ik forza motorsport 3 speel en ik wil het afsluiten, hangt de xbox. Als ik hem daarna weer inschakel komt hetzelfde venster dat de update voor kinect nodig is. Bovendien is het probleem al vaker opgetreden.

Nu weet ik dus niet wat ik moet doen;
1 De xbox naar de reparatie sturen;
2 De hdd formatteren.

Hopelijk snapt iemand wat ik hier allemaal heb geschreven. Ik hoop dat iemand een oplossing weet,

Alvast hartelijk dank,

Phlip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan